Social Icons

Pages

Tuesday, September 24, 2013

HOT NEWS !!! DULU NURUL IZZAH BENCI SANGAT TV3 !!! KINI MASUK PROGRAM TV3 !!! APA CERITA NI ??? VIDEO INSIDE !!!


tu dia,dulu bukan main lagi belasah TV3.Tapi kini sudah berubah.Siapa yang betul didalam hal ini.Atau didalam Tv3 kini sudah ada lembaga yang tukar baju.Bukannya saya nak buat tomahan serta fitnah tapi video kedua-dua dibawah menceritakan segala-galanya pada semua.

LIHAT VIDEO DI BAWAH

DULU


SEKARANG


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Bicara Kelantan said...

"minat sy terhadap Radiohead. Metalicca tu kurang sikit, tp bole layan la.." ayat itu shj sudah mampu tarik hati orang muda. Wanita kite ade? :)

Anonymous said...

Pihak TV3 jemput dia tu buat apa. Budak ni memang suka ambil kesempatan. Masa mengutuk tv3 memang lupa dunia, kini nak tonjol diri la pula sebab ketegasan KDN. Jangan dilayanloah manusia hipokrik seperti ini nanti akan menimbulkan masalah. Ataupun ada talibarut di tv3 tu???

Anonymous said...

aku masih sangsi dengan idea dia pasal kebebasan anak anak orang islam untuk beragama.elakan lahhhh dan hati-hatilah

Anonymous said...

tugas media awam ialah menyampaikan maklumat dan kalaupun tugas sampingan itu termasuk mempopularkan individu-individu tertentu, populariti individu yang hendak di paparkan haruslah berlandaskan tanggapan penonton tetapi bukannya tanggapan peribadi pengamal media.

Anonymous said...

Contohnya kalau Era nak popularkan penyanyi bernama Tegar, ia adalah memenuhi 'syarat layak' stesyen siaran berkenaan tetapi kalau ada pihak tertentu di situ saja-saja nak popularkan Ostad Azhar Idus atas kepentingan tersembunyi makanya ia adalah jelas bertentangan dengan penerimaan dan penghayatan majoriti pelanggan Era.

 
 
Blogger Templates