Social Icons

Pages

Saturday, September 07, 2013

HOT NEWS !!! PRESIDEN IRAN MERESTUI TINDAKAN ISRAEL ???


tu diaaa,nampaknya wayang iran yang mengatakan musuh ketat isrel dah kantoi.ni tiba-tiba dah sokong isrel pulak.apa cerita ni ??? jom lihat kenyataan oleh Presiden Iran

iran’s newly-elected president tweeted a blessing to mark the beginning of Rosh Hashannah,the Jewish New Year,a move that is in sharp contrast to the venom towards Jews from Iran’s previous president.“As the sun is about to set here in #Tehran I wish all Jews,especially Iranian Jews,a blessed Rosh Hashanah,” Hassan Rouhani tweeted from what appears to be his English account.The message was accompanied by a photo of an Iranian Jew praying at a synagogue.

Of Iran’s population of 75 million people, less than 9,000 people are Jewish, according to a 2012 Census. The message showed a stark contrast between Rouhani, and his predecessor, Mahmoud Ahmadinejad,who repeatedly denounced Israel, said the Jewish nation should be “eliminated,” and questioned whether the Holocaust actually happened. Nuffnang Ads Rouhani, a Muslim cleric, was elected as a moderate and was sworn into office in August - ABC News 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

Israel ngan Syiah, serupa je !

hangkedee said...

Pas dgn dapig =komunis

Anonymous said...

Ini lah Negara yang menjadi ikutan puak2 PAS. Konon negara contoh Islam yang terbaik. Negara yang menganut Syiah dan penyokong Israel. Perrrgggh...... Kalau dah sesat, tala ikut mane pun sesat jugak.

Anonymous said...

Mungkin si Pres. baru ini ejen Israel-Barat; yg. telah berjaya menggantikan Pres. Ahmedinejad yg. begitu tegas anti-Israel-Barat! Bala betul ni - bayangkanlah satu demi satu negara Islam yg-kaya minyak-gas jatuh ke tangan Kristian Zionis Barat-Israel, termasuk Iran dan Syria tak lama lagi!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

anti Israel (baca: zionisme) tak sama dengan anti yahudi. Dia bagi ucapan kepada penganut ajaran Judaism di negaranya dan juga di lain-lain tempat bukannya di tujukan pada Israel sebagai satu negara sebagai satu entiti yang harus kita tentang. Ada juga Yahudi yang baik juga. Kalau tidak ada lansung Yahudi yag baik-baik masakan Rasulullah s.a.w sendiri pernah meminjam dari Yahudi?

Anonymous said...

Hey anon 3.33am, mana BUKTI Rasulullah SAW pinjam kat Yahudi?!

Zionisme bukan shj sistem fahaman (ideologi) yg. mengasaskan Israel, sebuah negara, yg. dibina atas darah pembunuhan, rompakan, penjajahan dan penghapusan budaya, ke atas beramai-ramai (GENOCIDE) Bumiputera Islam Palestin. Tetapi, Zionisme juga merangkumi fahaman mana-mana Yahudi dan sesiapa sahaja, yg. menyokong Israel, yg. bersasaskan Zionisme, ideologi SYAITAN, utk. menjatuhkan Islam/umatnya, satu demi satu! Malngnya puak Yahudi yg. tidak menyokong Israell adalah terlalu sedikit; dan selalunya tidak mahu tinggal di Israel.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

 
 
Blogger Templates