Social Icons

Pages

Sunday, September 22, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! TOLONG PANTAU CYBERTROOPER PR NI !!!


                            

cuba lihat gambar diatas.macam ni kerr perangai puak PR ??? mula-mula tuduh,lepas tu mencarut tak tentu pasal.apa cerita ni ??? dulu kata orang UMNO kurang ajar.sekarang siapa sebenarnya yang kurang ajar ??? malas nak komen panjang-panjang.ini adalah benar.tak percaya pergi ke facebook page ini.saya baru perasan semua ini.kepada Datuk Seri Shabery Cheek,saya harap tolong ambil tindakan kepada facebooker ini.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

7 comments:

Anonymous said...

status cmtu pn kecoh ko ni. sorry to say la sy ni pn org umno jgk cme mnyampah dgn cybertrooper n blogger mcm ko ni. xyh kecoh sgt la. byk lg isu besar.. ko igt shabery chik (pemimpin umno) tu x lyan permintaan sampah ko tu. xbg apa2 efek kt umno pn. lain la kalo dorg hina agama islam dan bangsa melayu. ini status budak2 cmtu pn.... so cybertrooper tu ngn ko sme je. ikhlas dari hati aku.

Anonymous said...

anon 3.52
tak yah la ko nak mengaku org umno...penghinaan tu semua menyakitkan hati aku bila aku baca..aku yang bukan ahli umno pun sakit hati..sejak bila pulak umno sokong syiah? setahu aku PAS yg sokong syiah..tu mat sabu..kaki syiah mabuk!! menghina melayu sama menghina bangsa aku...sudah tentu ko cina kan CIBAI!!

Anonymous said...

Jangan layan lah...org pon tak tengok kalo kita tak paparkan,...anggapkan saja org tu bermasalah......banyak lagi kerja yg perlu blog ni buat...

Anonymous said...

nak amik tindakan apa? undang2 apa nk pki? cuba huraikan...

Anonymous said...

anon 3.52 org umno?puuuiiii...

Anonymous said...

3:52am ni org red bean army.jg2 sikit

Anonymous said...

Saya Agamigir. Umur aku 64 tahun. Masa aku kecik dulu, kalau nampak Melayu, dia sama ada UMNO atau PAS. Fast Forward kemudian, Melayu sama ada UMNO, PAS, atau PKR. Kemudian lagi, Melayu sama ada UMNO, PAS, PKR, DAP (banyak kat PPinang), atau PPP (ada satu kat Kelantan). Kemudian kemudian lagi Melayu (mengikut Perlembagaan Persekutuan mesti Islam kalau nak mengaku Melayu) sama ada ASWJ atau Syiah.

Hari ni pulak (seperti penyamaran oleh Anon 3:52) berpecah lagi jadi Red Army. MasyaAllah. Berjayalah nampaknya MEREKA memecahbelahkan kita Melayu ye... We're systematically decimated my friend. You're being warned...

 
 
Blogger Templates