Social Icons

Pages

Wednesday, October 16, 2013

HOT NEWS !!! ISU KALIMAH ALLAH !!! KHALID SAMAD MEROYAN !!!


setelah kes Kalimah Allah dipertahankan oleh Umat Islam di Malaysia,tiba-tiba pemimpin PAS menegakkan benang yang basah dan mengatakan Kalimah Allah boleh diguna oleh bukan islam.sapa ajar ni ??? cuba terangkan wahai khalid samad.dah terang-terang Allah hanya 1 dan tiada Tuhan melainkan Allah,bila pulak agama lain boleh guna Kalimah Allah ??? malas nak komen panjang-panjang.nanti jadi lain pulak

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Khalid Gereja fikir dia lebih pandai dari mufti-mufti dan majlis fatwa kebangsaan. Poodah!

Anonymous said...

harap khalid muhasabah diri dan bertaubat agar pengundi nya tidak turut terikut berdosa

Anonymous said...

bila taliban kekal ketalibanannya... Barat gundah gulana; pihak yang ditimur tak senang duduk kerana ada saja yang kurang pada pandangan mata pak taliban.

bila taliban transforms jadi lebih terbuka dan sekular dari Barat, bukan saja Barat macam tak percaya malah pihak yang di Timur macam nak tersembul biji mata.

Anonymous said...

SORE THUMP VERSUS SORE LOSER

Pihak yang menentang Obamacare bukan kerana ianya skim yang tiada faedahnya tetapi kerana ianya adalah skim yang akan melonjakkan rating Demokrat (musuh Republikan). Dalam konteks Obamacare, warga gelandangan AS penerima faedah langsungnya dan Demokrat mendapat politikal mileage di situ sementara Republikan terlopong dan akhirnya bersikap "sore loser".

Serupa juga dengan isu nama tuhan yang berpihak pada Islam yang menyaksikan kemunculan "sore loser" bukan saja dalam kalangan bukan Islam sebaliknya si Islam itu sendiri. Ketidakbersetujuan si sore loser terhadap keputusan mahkamah tiada kaitan dengan agama tetapi lebih kepada perkiraan untung rugi kepolitikan semata-mata. Makanya jangan semudah itu dikelirukan oleh sore loser.

 
 
Blogger Templates