Social Icons

Pages

Thursday, October 17, 2013

KANTOI !!! TAN KOK WAI DITANGKAP MENIPU SURAT RASMI !!! WAJIB LIHAT !!!


anda lihat surat di atas,naib presiden DAP,tan kok wai tandatangan surat pada 7hb oktober 2013.anda lihat di bawah,ini sebenarnya yang berlaku


satu lagi penipuan telah berlaku,apa cerita ni ??? macam mana tandatangan 7hb oktober tapi tan kok wai dah berada di korea 6hb oktober ??? ajaibnya !!!

Semalam,Jenice membuat laporan di Balai Polis Pandan Indah mendakwa Tan yang juga Timbalan Pengerusi DAP telah memfitnah dan mengeluarkan kenyataan tidak benar terhadap dirinya di akhbar.Jenice mendakwa kenyataan Tan kononnya pembantunya Lee Hsuan Ba terlibat dalam penyalahgunaan kuasa berkaitan isu tembok keselamatan di Taman Seraya,merupakan satu fitnah.

Beliau mendakwa Tan turut mengeluarkan kenyataan berbaur fitnah seperti dilaporkan di beberapa akhbar pada 24 dan 25 April lalu yang menuduh dirinya terlibat dalam penyelewengan peruntukan kerajaan negeri di kawasan Sungai Pelek,Selangor.Menurutnya DAP mengamalkan ‘double standard‘ apabila tidak mengambil tindakan sama terhadap Tiew Wey Keng dan Lim Lip Eng yang dianggap sebagai Kroni Tan. “Ini merupakan satu fitnah untuk menjatuhkan saya.Saya telah berbincang dengan pihak peguam dan mereka meminta saya membuat laporan polis.Saya minta kes ini dapat disiasat segera kerana ia merupakan perlakuan jenayah yang cuba menjatuhkan reputasi saya,” katanya

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Marhaen tak terasa apa-apa kalau Janice Lee duduk dalam parti Dinasti kerana pilihan yang dibuat adalah "well informed".

Namun marhaen berasa kasihan terhadap lain-lain pihak yang terperangkap dalam persepsi positif bukan kerana nilai kedinastian Dap tetapi uninformed decision.

 
 
Blogger Templates