Social Icons

Pages

Sunday, October 20, 2013

KURANG AJAR !!! #PEMILIHANUMNO2013 !!! NIZAR JAMALUDDIN MENGHINA PEMIMPIN UMNO !!!


sedapnya bertweet,kononnya perjuangan UMNO bercanggah dengan Islam sekiranya 3 penyandang menang.habis tu bagaimana akhlak anda wahai nizar jamaluddin ??? apa yang anda lakukan sebelum ini bercanggah dengan islam atau tak ??? malas nak komen panjang-panjang.anda nilai sendiri.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

9 comments:

Anonymous said...

TAK PAYAH CAKAP LAH...MULUT TOKAK.
SEMUA ORANG TAHU ENGKAU ANJING CINA.
KONDEMN SANA SINI, DALAM DIAM HANTAR ANAK KAT MRSM.
BABAI BABI

Anonymous said...

Niza pengkianat bangsa melayu..

Quantum Metal Consultant said...

Aku setuju nizar pengkhianat bangsa melayu Dan aku juga bersetuju dia tentunya kenal siapa pemimpin umno Yang sama taraf dengannya.

Anonymous said...

Tak heran la...dia tu kan anjing suruhan DAP... kena patuh pd arahan tuan kafir DAP dia tu...

Anonymous said...

Pedulikan si BANGSAT-mcm-KERBAU ini! Si liberal-liberal (atau PENYAMAQ Bukan Islam yg. selalunya asyikjilat KETUANAN-KAPIR Cina-Barat/Zionis, boleh BERAMBOS dan MAMPOS!

Malangnya PAS makin diJAHANAMkan si MUSUH ISLAM/MELAYU yg. makin berlambak dlm. PAS!

Saya syak si ekoq ni dari puak Cina (muka dan perangai seolah mcm. Cina SAMSENG DAP). Puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR disyaki sering MENYAMAQ sebagai orang Islam, termasuk utk. terus MENJAHANAMkan PAS sebagai parti Islam tulen, serta menjatuhkan Islam/umatnya dari dlm, termasuk dgn. menyebarkan fahaman Syiah, Komunis dan Kristian Zionis, dan menjatuhkan Malaysia (dan negara Islam lain) sbg. NEGARA ISLAM! Sebab itu makin ramai si kononnya-'Islam' yg. ganjil/kurang ajaq dlm. PAS, termasuk yg. membuat lapuran polis ke atas Mufti Kedah kita yg. menghentam fahaman Syiah. Dan tidak mustahil mana-mana pemimipin PAS yg. ingin bersatu dgn. UMNO, akan disasarkan MUSUH ISLAM/MELAYU ini utk. diracuni!

Tengoklah PENGHINAAN ke atas ALLAH SWT kita ini diperjuangkan oleh si guan eng-KAPIR-DAJAL pada "Christmas Eve" pd. 24 Dis. - malam menyambut kelahiran Jesus, jelmaan tuhan Kristian mereka ke dunia ini. Apa punya BALA ini!

Dan juga si DAPBANGKAI begitu berani sekali menghina Tabung Baitulmal S’wak (TBS) dan juga di Sabah, MUFTI Sabah, hanya kerana menyarankan umat Islam bersatu sbg. kaum Melayu, supaya senang menentang MUSUH ISLAM (Mufti kita ini akan diheret ke mahkamah Adat Sabah. oleh si kadazan BONGKAK KAPIR - mcmlah Sabah itu, Kristian Kadazan-Murut punya; makin naik muka!)! Sedangkan gereja Katolik pula mahu MENGKRISTIANkan Kalimah ALLAH kita, di NEGARA ISLAM kita ini! Serta, malangnya undi kepada DAPBANGKAI/PKR termasuk di Sabah dan Sarawak (yang amat kaya minyak-gas apalagi dengan penemuan terbaru) tidak mustahil akan meningkat bukan hanya dari kaum Cina, tetapi dengan MENGKRISTIANkan seramai mungkin, dan MENGHASUT masyarakat Kristian termasuk Bumiputera miskin di pendalaman, contohnya kaum Penan, Orang Ulu, Rungus, Iban dsbnya, termasuk dgn. menggunakan isu Kalimah ALLAH ini. Sebab itu, kita jgn. lagi bergantung kpd. Bukan Islam – tengok Israel/Singapura yg. TERUS bawa masuk imigran Bukan Islam sampai berjuta, dpt. kerakyatan dgn. mudah, utk. MENGECILkan Bumiputera Islam Palestin/Singapura.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Si Nizar ni orangnya tak balas mana melalok je lebih, kalau dlm Umno lama dah di tendang tapi masih duk dlm pasiok mulut tak bertapis memang lah jadi pujaan, isi takda asyik dia je yang betul. pigiiiah.

Anonymous said...


nak tau....Nizar jamaluddin ni anak sdara Rashid maidin kepala komunis...satu keluarga/anak beranak semua komunis...

Anonymous said...

BIARKAN NIZAR LAMBAI TERUS HIDUP BERSAMA KEBODOHANNYA.....KINI DIA SEUMPAMA SAMPAH YANG TIDAK DITERIMA OLEH SESIAPA.....DALAM PAS PUN DIA UMPAMA MELUKUT TEPI GANTANG...DALAM DAP DIA UMPAMA LEMBU DICUCUK HIDUNG....DISURH ANGGUK DIA ANGGUK, DISURUH GELENG DIA GELENG...HAKIKATNYA NIZAR LAMBAI TAK TAHU APA-APA BAHKAN TIDAK MATANG SEBAGAIMANA INSAN LAIN YANG SEBAYA.

Anonymous said...

bodoh pnye blogger!!!kuncu umnu iblis!!!!!

 
 
Blogger Templates