Social Icons

Pages

Saturday, November 23, 2013

KANTOI !!! PROVOKASI MELAMPAU PEMANDU KERETA BERBANGSA CINA TERHADAP POLIS TRAFIK DIDEDAHKAN !!! VIDEO INSIDE !!!


Dalam video ni..pemandu Cina ajar ni cuba provoke polis trafik.Brader polis ni memang cool saja,rilek. Si apek tadi pulak yang hilang 'cool',hahaha siap ambil gambar nombor brader tu.Tapi apa motif dia pun aku tak tau..sebab video dia ni seolah-olah menunjukkan diri sendiri yang bodoh.Kah kah kah .Kalau dengar betul-betul dia macam nak tersasul sebut "u polis melayu ... " lebih kurang macam tu la.Nampak sangat dia punya 'racist' .Harap abang polis tu bagitau maklumat driver yang hantar video nI.Kita nak 'bogel' kan dia . - Megabidaman

LIHAT VIDEO DI BAWAH



 APA KATA ANDA ??? 

 RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates