Social Icons

Pages

Sunday, November 17, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! CK NG HINA AGAMA ISLAM !!!



1 lagi perbuatan kurang ajar dari kaum cina.apa cerita ni ??? anda ingat kaum anda tu bagus sangat kerr ??? Kami tak pernah menghina agama anda.apa masalah anda ni ??? kepada Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek tolong buat sesuatu pada mamat cina ni.malas nak komen panjang-panjang

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

10 comments:

rakyat biasa said...

Semoga Allah SWT tukarkan anjing sekor ni jadi B.A.B.I. setiap kali azan dilaungkan.

Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar.

Anonymous said...

MAKIN DAJAL BINATANG-BINATANG BUAS-Musuh Islam/Melayu ini! Cuba kalau bangsa PENDATANG KAPIR buat mcm. mi kat Arab Saudi atau Pakistan - terus diPANCUNG! Kat M'sia saja berani -dasar PENAKUT KURAP!

Saya syaki ini kerja DAJAL GENG KONGSI GELAP INDIA/CINA (geng-geng ini juga diterajui PATI Bukan Islam yg. jumlah mereka makin MENINGKAT di M‘sia ini sekrg, termasuk MENYAMAQ sbg. org. Islam dgn. IC palsu umat Islam/Melayu), yg. asyik nak MENGHINA Islam/umatnya serta MEMBUNUH dlm. pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) ke atas umat Islam/Melayu (termasuk pekerja asing Islam)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Beratus kali kafir menghina melayu dan islam lepas begitu sahaja, nak harap PAS dan UMNO yang dah tak ada telur bela bangsa dan islam? tak payah lah ! lebih lebihpun hantar memorandum atau desak minta maaf. Mereka sibuk mengejar kuasa dan harta negara. Melayu dan orang islam perlu ada wadah perjuangan lain yang betul betul berjuang untuk melayu dan islam.

Anonymous said...

Sikap berdiam diri pihak kerajaan dan pihak berkuasa dalam isu para babi kafir menghina Islam, Raja dan Melayu amat mengecewakan... jelas pihak kerajaan takut nak ambil tindakan... jgn pula jika ada org2 melayu/Islam bertindakbalas terhadap para babi kafir ni, pihak berkuasa ambil tindakan terhadap org2 melayu/Islam pula... lihat saja apa yg berlaku pd peniaga melayu di selangor... gerai org melayu dirobohkan tapi gerai haram cina babi dibiarkan...

Anonymous said...

Jangan komen lebih-lebih sangat Badut Rakyat. Buang masa je. Bukan apa, nanti top-top dia dijemput ke lobi Parlimen pulak jadi tetamu VVIP. Kan ke susah BR terpaksa menjilat kembali ludah yang dah di ptuuui kan?

Para cinabeng tentu sokong pendapat CK ni. Ada yang secara terang-terangan dan ada juga secara sembunyi-sembunyian. Al-maklumlah masing-masing nak jaga kedudukan. Tetapi bila pangkah undi dia pangkah pihak sebelah sana tu habis. Bukti? 93% sokong sana dalam PRU13 yang lalu.

Tu pasal MCA & Gerakan hampir-hampir lemas tinggal nyawa-nyawa ikan. Nasib baik tak kojol terus.

Pasal dia orang ni memang tak suka apa yang Melayu (Islam) buat. Tapi hak kita selama ni tolerate dia orang punya kelakuan dia tak ambil kira.

Perihal dijemput ke Parlimen ni pernah terjadi dan ia akan terjadi lagi dan lagi dan lagi dan lagi... Tak perlu pakai sesuai (smart) untuk pergi ke Parlimen kalau dijemput oleh VVIP. Pakai macam nak ke jamban pun tak apa. Begitulah betapa hebatnya karenah mereka ini kerana dilayan macam menatang minyak yang penuh.

Wallahualam.

Anonymous said...

Dia orang berani buat mcm2 pasal tahu yg kerajaan tak bolih buat apa2 pun.klu bnyak laporan polis dibuat,lebih2 polis akan panggil utk diambil keterangan dan dibebaskan dgn jaminan polis.klu didakwa pun kes akan ditangguh dan ditangguh hingga bertahun2 dan last2 dibebaskan.

Anonymous said...

CUBA TEKA BANGSA APA PALING KUAT MENIPU?

Anonymous said...

Azan 2-3 minit saja ma. Kalu lu tak boleh dgr ambil tahi tutup telinga lu. Dan tutup mulut lu dgn konet babi. jgn bsing2 ma..Itu wayang cina lagi bising ooo...4-5 hari tak habis2 bising oooo. mau tdok pun tak boleh ooo. cong ciu cong ciu...

Anonymous said...

babi laknat punya cina bangsat...kerajaan tak boleh diam lagi...makin melampau-lampau pulak puak anak haram ni...

Anonymous said...

Jalan jem bunyi bisng lagi memekakkan teliga . Teka bangsa apa yang mampusssss.

 
 
Blogger Templates