Social Icons

Pages

Friday, December 13, 2013

EKSKLUSIF !!! 10 BUKTI MAT SABU CENDERUNG FAHAMAN SYIAH DIDEDAHKAN !!! TAPI SAIFUDDIN BUAT HAL LAH !!!


Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri (KDN), Datuk Seri Abdul Rahim Mohamd Radzi hari ini mendedahkan sepuluh maklumat lanjutan daripada kenyataan Menterinya,Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi yang mengaitkan pemimpin nombor dua Pas yang cenderung dengan fahaman Syiah.Menurut Abdul Rahim,penama yang menjadi subjek dalam kenyataan Ahmad Zahid adalah merujuk kepada Timbalan Presiden Pas,Mohamad Sabu yang lebih dikenali dengan Mat Sabu.

ANDA NAK LAGI ???


UNTUK SELANJUTNYA 

LIHAT VIDEO PENUH DI BAWAH


TAPI ADA YANG SAYA TAK PUAS HATI !!!

INI BERKAITAN DENGAN KEYATAAN SAIFUDDIN ABDULLAH !!!

LIHAT GAMBAR DI BAWAH


10 alasan yang diberikan oleh Kementerian Dalam Negeri berhubung kegiatan Timbalan Presiden PAS,Mat Sabu yang mengesahkan dia adalah penganut agama Syiah,telah digunakan oleh Saifuddin Abdullah yang sebelum ini juga cukup terkenal dengan politik liberal yang berpaksikan Anwar Ibrahim dengan jenama NEW POLITIC,untuk menunjukkan dia sangat hebat.

Kata Saifuddin Abdullah di dalam Twitternya,kekagumannya kepada Khomeini dan beberapa nama lain,tidak menjadikan dia Syiah,Yahudi,Kristian mahupun komunis.Ternyata penolakan terhadap calon Parlimen Temerloh yang merupakan penyandang pada PRU13 oleh pengundi-pengundi di Temerloh,merupakan tindakan yang bijak.

Biarpun terkenal dengan NEW POLITIC yang dibangga-banggakannya,Saifuddin tidak faham apa sebenarnya yang membuatkan Mat Sabu dipandang salah.Kekaguman tidak menjadi satu kesalahan kepada sesiapa pun.Sesiapa pun boleh kagum dengan mana-mana individu.contohnya kalau saya kagum dengan barack obama,adakah saya penganut kristian ??? jawapan tentu tak !!! betul tak pembaca Badut Rakyat ???

Yang menjadi kesalahan adalah AMALAN !!! Takkanlah benda semudah itu pun,bekas Timbalan Menteri Pengajian Tinggi itu tidak cukup otak untuk memahaminya ??? kenapa tak jawab jawapan number 7,9 dan 10 tu ???

NAMPAK TAK PERMAINAN SAIFUDDIN ABDULLAH DI SITU ???

SAYA NAK SAIFUDDIN JAWAB JAWAPAN DI BAWAH 

7 - Beliau telah beberapa kali menghadiri kelas pengajian di sebuah rumah di Bukit Merah,Semanggol,Perak pada tahun 2011 yang dikendalikan oleh dua orang ustaz berfahaman Syiah.

9 - Mat Sabu pernah melafazkan selawat sebagaimana yang diamalkan oleh penganut Syiah pada satu ceramah di Madrasah Diniah,Arau,Perlis pada 2005 dan 

10 - Tuan Guru Haji Abd. Rahim dari Sungai Jagung,Pendang,Kedah menjelaskan Mat Sabu dilihat menunaikan solat dengan menggunakan sebiji batu kecil leper di tempat sujud yang merupakan ajaran sinonim dengan fahaman Syiah.

BOLEH JAWAB TAK SAIFUDDIN ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates