Social Icons

Pages

Saturday, December 28, 2013

HOT NEWS !!! LANCANG NYA MULUT #MAHFUZOMAR !!! MB KEDAH @MUKHRIZMAHATHIR LEMBIK ???


Mahfuz menyifatkan Menteri Besar Kedah,Datuk Mukhriz Mahathir sebagai seorang menteri yang lambat bertindak untuk merancang pembangunan di negeri ini selepas mengambil alih pentadbiran daripada PR pada PRU13 lalu.

Pesuruhjayanya,Datuk Mahfuz Omar berkata, Umno dan BN tidak boleh buat perancangan seperti lima tahun kerajaan PR perintah di Kedah.“Ini sudah nak masuk hujung tahun, tidak ada apa yang dibuat oleh Mukhriz. Dia kata kena ambil masa sikit.Saya ingat bila orang muda jadi menteri besar,cepatlah sikit dia bertindak.Tapi dia kata perlukan masa pula.Ini membuktikan dia lemah". 

sedapnya kata MB Kedah macam tu.habis tu,sebelum ini siapa yang perintah kedah ??? PR kan ??? apa dah jadi dengan kedah sebelum ni ??? hancur dan lembik juga kan ??? sukati jerr cakap macam tu !!! apa cerita dengan sungai limau yang di menangi oleh PAS ??? dah tunaikan janji rakyat kat sana ??? jangan asyik memekak kalau tempat sendiri pun tak terurus lagi.ada faham kaa Mahfuz Omar !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates