Social Icons

Pages

Tuesday, December 31, 2013

HOT NEWS !!! SATU LAGI EMAIL C FOR CHAOS TERSEBAR ??? ADA LAGI KERR ???


Hari ni 30 Dec 2013 satu artikel Malaysiakini bertajuk Emel palsu : Rafizi minta polis siasat blog UMNO dikeluarkan.4 blog 'UMNO' tersenarai,termasuklah blog aku.Cerita mula naik pada 27hb,kemudian kecoh dekat FB,ramai dah pick-up termasuk blog-blog pro PR,aku pun pick-up la lepas buat carian kat internet pasal email antara Rahim Ghouse dan Rafizi .Kalau yang dah biasa baca blog aku,memang artikel aku berdasarkan carian fakta2 terlebih dahulu supaya senang dianalisa supaya artikel tak berbaur fitnah dan serkap jarang.OK lah Rafizi dah nafi,Rahim Ghouse pun dah nafi pasal email bom tu.Tapi memang terbukti sebelum2 ni pun ada juga cerita pasal email antara Rahim Ghouse dan Rafizi.tajuk email tu pun C for Chaos ,penulis tak pasti kalau email berkenaan pun dah dinafikan,dah check kat Google tak dapat cari pulak penafian tu sebab sebelum ni blog-blog pro-BN dah lambung cerita email antara Rahim Ghouse dan Rafizi sebelum PRU-13 .

NAK TAHU BLOG MANA YANG DEDAHKAN EMAIL DI ATAS ???


UNTUK SELANJUTNYA

itu cerita di atas,saya pun kena juga nasib yang sama.apa pun saya harap rafizi jawab kisah di atas kerana sampai sekarang tiada penafian dilakukan.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates