Social Icons

Pages

Saturday, December 14, 2013

KURANG AJAR !!! SYIAH MELAYU MENGHINA YUSUF AL-QARDAWI !!!


Dalam posting rakan blogger Pena Minang Return,Agensi Berita Ahlul Bait pernah mengeluarkan artikel yang membantah dan menghina Dr. Yusuf Al-Qaradawi gara-gara beliau mengkritik kepimpinan Syiah di Iraq dan memuji kepimpinan Sunni di Arab Saudi.


UNTUK SELANJUTNYA 



ternyata kenyataan beliau itu telah mengundang rasa marah dikalangan penganut Syiah terutama sekali di Malaysia.Dalam satu komentar yang dikeluarkan oleh Mahdawi Ali Akhbar,penama berkenaan telah menggelarkan Qaradawi dengan panggilan 'Joseph Qaradawi Mufti Nato'.Dalam komentar tersebut itu juga,Mahdawi turut menyatakan bahawa dari perkataan Qaradawi itulah menjadi punca ramai manusia telah terbunuh.Berikut merupakan sedikit bukti kecenderungan penama berkenaan terhadap Syiah :




ANDA NAK LAGI MELIHAT BUKTI ???


UNTUK SELANJUTNYA

SAYA HARAP BELIAU TIDAK PADAM SEMUA INI !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

kenapa lah kau x buat psl isu kos sara hidup yg meningkat...pasal banjir ke...stupidlah...

Unknown said...

stupid ??? siapa stupid anon 9:09 ??? nampak sangat anda tak baca posting sebelum ni kan ??? posting hari ni melibatkan aqidah !!! ada faham kaa ???

Unknown said...

saya nak sambung,sebelum ini semua posting berkenaan banjir dan kos sara hidup semua saya dah keluarkan.sapa yang stupid sekarang ??? nampak sangat anda ni buta kan anon 9:09 ??? terima kasih yang sellalu membaca posting saya.memang betul orang kata puak PR ni buta.semua nya betul,tiada yang salah !!! muahahahaha...

 
 
Blogger Templates