Social Icons

Pages

Sunday, January 19, 2014

KANTOI !!! PERMAINAN KOTOR #CYBERTROOPER #PEMBANGKANG UNTUK KENCING RAKYAT DIDEDAHKAN !!!


muahahaha,gambar di atas buat saya tergelak.pandai puak pembangkang ni buat spin.kenapa saya kata macam tu ??? saya nak tanya juga kepada pembaca badut rakyat,kalau kita kata seseorang menipu,kita kena bagi link betul tak ??? takkan bagi facebook page.betul tak ??? mana link yang kononnya Pemuda UMNO Batu Pahat yang post ??? Mana ??? jangan kencing rakyat boleh ??? saya akan tunjuk link semua berkenaan Pages Pemuda UMNO Batu Pahat.sama atau tak gambar di atas ok.



diatas adalah link untuk pages Pemuda UMNO dan BN Batu Pahat.sama tak ??? setelah saya selidiki hanya 2 saja yang saya jumpa.yang di atas langsung tak ada.nampak tak permainan mereka ??? nak tutup isu yang pembangkang asyik kencing rakyat punya pasal,skarang nak spin gambar diatas yek ??? muahahahaha.kantoi sudah.kalau betul ada page diatas saya cabar bagi link facebook tu.ada berani ??? nampak sangat anda edit !!! 

MUAHAHAHA !!!

KANTOI !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

2 comments:

Anonymous said...

Salam. Kawan2 boleh bagi nama2 blog pro pr& pro bn yg lain tak? Harap sudi tolong.. Terima kasih

Anonymous said...

Tahniah kepada blogger kerana memberi siaran kerja jahat pembangkang dan trooper mereka. Teruskan kerja dan khidmat terbak anda ini......

 
 
Blogger Templates