Social Icons

Pages

Wednesday, January 22, 2014

KURANG AJAR !!! #NGAKORMING HINA UMNO !!! KEPADA PRESIDEN DS @NAJIBRAZAK TOLONG AMBIL TINDAKAN !!!


apa masalah nga kor ming ni ??? kurang ajar sangat statement tu !!! apa kena mengena dengan UMNO pasal isu anwar ibrahim kena tahan kat jepun ??? kan dah diberitahu itu semua undang-undang jepun ??? sukati jepun lah nak menghalang sesiapapun sekiranya rakyat yang buat salah tak boleh negara mereka.apa yang anwar ibrahim lakukan ??? anda tahu kan anwar ibrahim ni bekas banduan ??? lihat semula undang-undang kerajaan jepun kenapa anwar ibrahim tak boleh masuk 


UNTUK SELANJUTNYA 

kepada Presiden UMNO,Datuk Seri Najib saya minta tolong ambil tindakan kepada nga kor ming ni.beliau dah terlalu biadap sangat sampai UMNO dipersalahkan.dah ikut anwar ibrahim.sikit-sikit salah UMNO/BN !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates