Social Icons

Pages

Thursday, February 20, 2014

KANTOI !!! #CATMERAH DAN #AYAM !!! PENIPUAN #TERESAKOK DIDEDAHKAN !!!


1 lagi penipuan telah dikesan.betul kerr ini perbuatan dari luar ??? kalau betul perbuatan ini dari luar.saya nak bertanya pada teresa kok.setiap malam pintu grill akan di kunci betul tak ??? sekiranya kita baling cat mesti ada tompokan dari simbahan cat di pintu grill tu betul tak ??? mana ada office selalunya pintu grill di buka waktu malam.kalau ada pun staff itu sendiri yang buka.itu yang pertama,yang kedua ialah macam mana ayam tu boleh masuk ikut pintu grill sedangkan ayam itu besar.lubang pun tak mampu muat kan ayam tu.penduduk yang lalu di kawasan sekitar tu takkan tak nampak apa yang berlaku ??? apa cerita ni ??? kalau nak menipu pun agak-agak laahh !!! bukan kerr kawasan tu sibuk dengan restoran dan macam-macam lagi.


ini semua nak simpati dari rakyat betul tak teresa kok ??? yang terakhir,kenapa CCTV ditutup ??? selalu nya CCTV akan beroperasi 24 jam.Jawapannya mudah,orang tak dapat melihat siapa punya angkara dalam video tu.mana lah tau orang dalam sendiri yang buat.kan malu,muahahah.jawapan paling tepat adalah orang dalam yang buat perkara ini.mana lah tau.ini hanya ramalan saya,kalau tak betul,saya tau nak cakap apa sebab bukti yang paling ketara ialah grill tu.tak ada kesan cat pun.cuba anda baling cat rumah anda melalui grill.anda pasti dapat jawapannya.lubang grill pun muat nak masukkan tong cat tu

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Si BANGKAIBABIDAP RASIS memang puak PENGGANAS- ini disyaki kerja GENGDAPBABI utk. mengalih perhatian dari KOKBABI RASIS ni! Baik DIHALAU dari NUSANTARA MELAYU (Alam Melayu - yg. termasuk Tanah Melayu, Borneo, Indonesia, Brunei, Filipina, Kampuchea dan Thailand serta Kepulauan Pasifik yg. termasuk Hawaii), pusaka berzaman nenek moyang kami ini, dari sebelum dijajah dan dipecahkan oleh si Barat-Zionis KAPIR laknat) buat selamanya!. Si PENGECUT ini takkan berani hina agama Hindu ataupun pemimipin Hindu atau Kristian macam ni! Kalau di India, kalau hina agama ataupun pemimpin Hindu, mungkin dah diPANCUNG!

Nampaknya tak habis-habis kat M'sia ni, si PENDATANG RASIS asyik nak TUNJUK BELANG pula kat umat Islam/Melayu termasuk pemimpin Islam/Melayu TERCINTA kita! Kat Barat pun, jangan harap Bumiputera Barat bagi muka pada kaum PENDATANG sampai asyik nak GERTAK Bumiputera mcm. SAMSENG, dan nak MENJAJAH Barat! Tapi kat M'sia ni, PENDATANG RASIS PARASIT bakal MEMERINTAH kita yg. ORANG ASAL bumi pusaka nenek moyang kita ini!

Sepatutnya digubal undang-undang SEGERA, hanya kaum Bumiputera saja yang boleh menjadi PM dan TPM, dan oleh kerana orang Islam/Melayu adalah Bumiputera majoriti dan Islam adalah AGAMA PERSEKUTUAN (iaitu Malaysia adalah NEGARA ISLAM), PM dan TPM mesti dari orang Islam/Melayu! Tak usah asyik takut pada GERTAKAN SAMSENG si KAPIR GANAS Barat-Zionis, utk tunduk pd "demokrasi-hak asasi kesamaan" SAMPAH mereka, yg. mereka sendiri tak ikut di Barat-Israel! Kita memang ada hak utk menggubal undang-undang kerana kita Bumiputera terutamanya umat Islam/Melayu telah diANIAYA oleh PENJAJAH KAPIR British-Zionis, yg. MENIPU sampai paksa kita beri kerakyatan dgn. mudah pd. berjuta PENDATANG KAPIR, dan TEMASIK (S’pura) juga diberi dgn. mudah kpd. kaum PENDATANG ini! Malangnya mereka tak kenang budi lansung dan mahu terus PIJAK kepala kita – bakal kita jadi macm Bumiputera miskin dan merana, sampai jadi peminta sedekah, orang gaji dan pengutip sampah seperti di Filipina, Palestin, Selatan Thailand dan Indonesia!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Kantoi....

Anonymous said...

Kalau kita tengok dokumentari penyiasatan menjalankan siasatan di Amerika, mereka akan lakonkan semula perbuatan sipelaku yang terlibat.

Apa kata pihak penyiasat yang terlibat dalam kes ini membuat lakonan semula menyimbah cat merah dari luar pintu grill tu. Sebab menurut laporan pintu grill tu dikunci ketika kejadian. Jadi dah tentu sipelaku menyimbah cat dari luar grill.

Setelah dilakonkan semula kita lihat bagaimana keadaannya percikan jika cat disimbah dari hadapan pintu grill. Oleh kerana cat yang ada tu warna merah, jadi cat yang digunakan untuk tujuan lakon semula tu mestilah dari warna yang lain.

Kita patut ada cara dan kaedah penyiasatan seperti di negara-negara maju di barat macam yang ditunjukkan dalam dokumentari benar penyiasatan yang dijalankan oleh pihak berkuasa mereka.

 
 
Blogger Templates