Social Icons

Pages

Thursday, February 20, 2014

KANTOI !!! #CATMERAH DAN #AYAM !!! PENIPUAN #TERESAKOK DIDEDAHKAN !!!


1 lagi penipuan telah dikesan.betul kerr ini perbuatan dari luar ??? kalau betul perbuatan ini dari luar.saya nak bertanya pada teresa kok.setiap malam pintu grill akan di kunci betul tak ??? sekiranya kita baling cat mesti ada tompokan dari simbahan cat di pintu grill tu betul tak ??? mana ada office selalunya pintu grill di buka waktu malam.kalau ada pun staff itu sendiri yang buka.itu yang pertama,yang kedua ialah macam mana ayam tu boleh masuk ikut pintu grill sedangkan ayam itu besar.lubang pun tak mampu muat kan ayam tu.penduduk yang lalu di kawasan sekitar tu takkan tak nampak apa yang berlaku ??? apa cerita ni ??? kalau nak menipu pun agak-agak laahh !!! bukan kerr kawasan tu sibuk dengan restoran dan macam-macam lagi.


ini semua nak simpati dari rakyat betul tak teresa kok ??? yang terakhir,kenapa CCTV ditutup ??? selalu nya CCTV akan beroperasi 24 jam.Jawapannya mudah,orang tak dapat melihat siapa punya angkara dalam video tu.mana lah tau orang dalam sendiri yang buat.kan malu,muahahah.jawapan paling tepat adalah orang dalam yang buat perkara ini.mana lah tau.ini hanya ramalan saya,kalau tak betul,saya tau nak cakap apa sebab bukti yang paling ketara ialah grill tu.tak ada kesan cat pun.cuba anda baling cat rumah anda melalui grill.anda pasti dapat jawapannya.lubang grill pun muat nak masukkan tong cat tu

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates