Social Icons

Pages

Wednesday, February 19, 2014

KANTOI !!! KETUA PEMUDA #PAS #KELANTAN KENA BELASAH KAW-KAW !!!


tu diaaa.sebelum ini saya berikan sikit gambaran,kali ini saya berikan komen untuk anda.lihat komen dari pengikut PAS sendiri.Inilah akibat apabila parti yang menerima masuk pelbagai jenis puak dalam parti seperti Syiah,khawarij dan sebagai nya.Jadi saya tak hairan jika ada setengah pemimpin dalam parti itu dengan gah menghukum pemerintah kafir mutlak kerana itu memang amalan mereka dari dulu lagi.kepada pemimpin PAS,tolong kembali ke jalan asal

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

malam tadi aku pun mimpi main kaw kaw dangan bini dia...bini dia sangat suka dengan cara aku layan dia...dia sangat puas hingga hadiahkan aku RM500.00....tiba aku terjaga dari tidur...lalu aku tersenyum sendiri...

Anonymous said...

Hai! Ustad, ana baru mimpi stad motor besar dah tayar pancit.

Boleh saman kilang tayar tak Ustad.

Kerana potong stim ana.

 
 
Blogger Templates