Social Icons

Pages

Wednesday, February 26, 2014

KANTOI !!! #MALAYSIAKINI BUAT DRAMA BARU SELEPAS PEJABAT #TERESAKOK KENA SIMBAH #CATMERAH !!!


semalam,1 kejadian sama telah berlaku di pejabat malaysiakini.Simbahan cat merah dan bungkusan bangkai itik ditemui di luar pejabat malaysiakini yang bertempat di Bangsar Utama,Kuala Lumpur.Cat merah itu disimbah pada dinding dan juga papan tanda Malaysiakini yang diletakkan di bangunan tingkat empat dan sebuah motosikal yang diparkir berdekatannya menjadi mangsa dari simbahan cat merah.Sementara itu,seekor bangkai itik ditemui dalam sebuah kotak,yang ditinggalkan bersebelahan pintu masuk utama. 

Ia juga dilekat dengan gambar ahli parlimen Seputeh Teresa Kok.Menurut Editor Grafik Malaysiakini, Azlan Zamhari,staf pertama sampai ke pejabat itu pada jam 6.15 pagi,mendapati cat merah itu masih lagi basah.Kalau macam ni barulah boleh dikatakan disimbah dengan cat,bukannya macam apa yang dah jadi pada pejabat Teressa Kok tu.Tetapi saya pelik,kenapa ofis MalaysiaKini yang dibaling cat padahal gambar Teresa Kok yang digunakan ??? Drama simbah cat merah kembali di selubungi oleh PR,kononnya meraih simpati rakyat katanya.udah-udahlah nak tagih simpati rakyat.jap,nak tanya juga.CCTV berfungsi tak ??? apa kata dedahkan kepada rakyat rakaman CCTV tu,so rakyat boleh lihat siapa yang buat.kan banyak kat youtube rakaman macam tu.berani tak wahai azlan zamhari ??? bukan apa,itu adalah bukti bukan orang dalam buat.betul tak pembaca Badut Rakyat ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates