Social Icons

Pages

Wednesday, February 12, 2014

KANTOI !!! PENIPUAN #PEMBANGKANG DIDEDAHKAN !!!


Jom hapuskan PTPTN termasuk hutang peminjam sedia ada sebanyak RM 43 Billion dan berikan pendidikan PERCUMA kepada semua !!!

Seronok mendengar janji manis dari PR A.K.A PEMBANGKANG.Janji memang seronok.Memang best berjanji.lagi best kalau orang terperdaya dengan janji kita.Ikut jerrr telunjuk kita sebab kemaruk dengan janji kita.Sebelum nak beri pendidikan percuma dari tadika sampai IPTA.kenapa tak mula dengan tadika dan IPT yg ditadbir oleh Pembangkang ??? Mula kan dengan PASTI (Tadika PAS) kemudian UNISEL.bagi jerr "FREE" tak payah yuran FOC.tak nak buat dan tak mampu bukan ??? 

TERBUKTI.PR BOHONG,TIPU DAN PUTAR BELIT Janji mereka.percayalah kalaupun mereka menguasai Putrajaya dan memerintah Malaysia.HARAM janji ini mustahil untuk ditepati... 

Tadika KEMAS baru RM10 sebulan,uniform percuma dan makan minum pun percuma.KEMAS pun ajar juga bab agama,doa dan sembahyang.Ini membuktikan bahawa kerajaan amat menitikberat akan hal agama.anda lihat di atas mana yang lebih mahal ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

sy bekas plajar unisel tahun lepas.. pihak pmbngkang ni mmg xnk bt pn.. dorg cume nk undi dan sokongan je.. segala jnji cma utk phatian, bkn di tunaikan.. en. badutrakyat msti lg tau kn sbb lg knl pmimpin pmbngkang ni mcm mane

Anonymous said...

DSAI dari muda sampai Tua perangai tak ubah. Bila nak insaf, tak tau lah!......sayaaang!...umor makin meeningkat.

Anonymous said...

anon 12:54PM.
DISELANGOR PEMBANGKANG IALAH BN.
KERAJAAN IALAH PR.jika anda salahkan pembangkang bermakna anda salahkan BN!

Anonymous said...

anon 6:39

opss.. tsalah la ni? haha.. tp korg dh mmg tau la kn klu sebut pembangkang ni merujuk kpd sape..

 
 
Blogger Templates