Social Icons

Pages

Thursday, February 06, 2014

KANTOI !!! PENIPUAN #TERESAKOK DIDEDAHKAN !!! VIDEO INSIDE !!!


tu diaaa !!! 1 per 1 penipuan teresa kok didedahkan.sebelum ini teresa kok kata dia tak pernah hina melayu dan dia pusing kata dalam bahasa mandarin 'malay sey lah' maksud nya bukan 'melayu pergi mati'.ok dia tak hina melayu.takperr pusing lah selagi nak pusing pun.gambar dan video di bawah akan mebongkar perangai teresa kok.are you readyy ???



ITU YANG MENGHINA ISLAM !!!

YANG DI BAWAH PULAK KENA BOGEL OLEH BEKAS PEMBANTU SENDIRI !!!







KALAU BETUL-BETUL TELUS APA KATA SAMAN BEKAS PEMBANTU PERIBADI !!!

TAKKAN TAKUT KOTTT !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Isu PKNS pecat pekerja: Ini penjelasan dari PKNS.. bacalah!

Penamatan kontrak 30 Kakitangan PKNS baru-baru ini telah digunakan sebaiknya oleh media-media tunggangan UMNO untuk menyerang pentadbiran Kerajaan Rakyat Selangor.  

Ianya telah dipolitikkan mereka dengan bergai cara yang mana akhirnya menyerlahkan buruknya cara TS Khalid mentadbir Selangor.  

Benarkah apa yang dilaporkan oleh kebanyakkan media tunggang UMNO itu?

Berikut adalah Kenyataan Media dari Pengurus Perhubungan Awam PKNS sendiri mengenai perkara ini..

*Kenyataan Media *PENYUSUNAN SEMULA ORGANISASI SUMBER MANUSIA PKNS UTAMAKAN PERKHIDMATAN CEKAP DAN "VALUE FOR MONEY" 5 FEB 2014  Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) telah memulangkan semula sejumlah 20 anggota PKNS Holdings kembali kepada anak syarikat perbadanan itu. Keputusan tersebut dibuat dalam satu operasi penyusunan semula organisasi sumber manusia bagi mengelakkan pertindihan tugas selaras dengan polisi tadbir urus PKNS yang mengutamakan perkhidmatan cekap dan "value for money". Perkhidmatan 20 anggota berkenaan di PKNS telah dibuat berperingkat secara kontrak seawal 2010 bertujuan untuk mengisi jawatan dan memperkukuhkan beberapa Bahagian baharu di PKNS antaranya Pemasaran, Pembangunan Bisnes, Strategi & Media, Pelaburan; dan Pengurusan Organisasi & Integriti. Walaubagaimanapun, setelah mengkaji keputusan tersebut, PKNS berpandangan tiada keperluan untuk meneruskan perkhidmatan 20 pegawai tersebut memandangkan kepakaran dan pengalaman yang sama sudahpun sedia ada di kalangan pegawai tetap di PKNS. Sehubungan itu, anak syarikat PKNS; PKNS Holdings telah membuat keputusan untuk menamatkan perkhidmatan mereka menurut terma yang terdapat dalam kontrak perkhidmatan masing-masing. ISHAK HASHIM
PENGURUS PERHUBUNGAN AWAM
BAGI PIHAK PENGURUSAN PKNS 
 ------------------------ 

Apa yang kebanyakkan media tidak laporkan menurut Koordinator Jingga 13, Saudara Fariz Musa mengenai isi ini ialah..

1. Mereka adalah pekerja kontrak. Tamat september 2014. Mereka bukan pekerja tetap pkns. Gaji mereka tiga kali ganda dari gaji staf biasa pkns. Untuk yang dua tahun bekerja, gaji mereka mencecah RM15, 000 sebulan.

2. Kontrak mereka ditamatkan awal dan mereka diberi compensation sebulan/dua bulan gaji mengikut perjanjian masing2.

3. Ia proses biasa dan tiada unsur2 salah laku. Mereka boleh ambil tindakan undang2 jika tidak berpuashati dengan prosidur berkenaan.

Anonymous said...

Patutpun macai marah.. Teresa sindir Rosmah rupanya dalam video ni..

Dalam video yang dimuatnaik di laman web beliau Isnin lalu, Teresa Kok memainkan watak sebagai hos dalam acara bual bicara dengan menemuramah panel pakar tentang apa yang diharapkan dalam Tahun Kuda.

Mereka yang melakonkan pakar itu ialah - Brother Wai, lelaki mudah tersentuh dan mengalirkan air mata; Puan Jit, wanita gemuk berambut besar yang suka barang kemas dan beg tangan, dan Cik Yan Yan, pakar dalam pelancongan dan Feng Shui.

Nasihat pakar-pakar tersebut antaranya melibatkan beberapa isu termasuk keselamatan, kekayaan, pendidikan dan ekonomi, menjadi topik dengan anekdot biasa kepada rakyat Malaysia .

Antara lain, merujuk kepada cincin berlian, beg tangan berjenama dan hartanah di New York dan juga beberapa bahan berita lain yang berkaitan pelancongan dan pendidikan vernakular.

Walaupun tidak secara langsung, penonton video 'Onederful Malaysia CNY 2014' Kok mungkin mengaitkan ini kepada kegemaran Rosmah membeli barangan mewah dan pembelian pangsapuri oleh Riza Shahriz Abdul Aziz di New York bernilai RM100 juta lapor Malaysiakini

Sementara itu Sinar Harian melaporkan Pemuda Umno Wilayah Persekutuan mengecam tindakan Teresa ekoran penerbitan video berjudul 'Onederful Malaysia CNY 2014' yang disifatkan berunsur hasutan, mengancam perpaduan dan keharmonian negara ini.

Ketua Pemudanya, Mohd Razlan Muhammad Rafii berkata, pihaknya mengutuk tindakan Teresa itu yang dianggap biadab.

Mohd Razlan berkata, video berdurasi 11.39 minit itu mungkin dilihat sebagai jenaka oleh sesetengah pihak, bagaimanapun, ia tidak sepatutnya dilakukan oleh ahli Parlimen.

“Kami mengutuk video ini yang bersifat perkauman. Kami kecam video ini yang boleh menggugat keharmonian rakyat,” katanya.

Pandangan sama turut dikongsi oleh Menteri Kemajuan Luar Bandar Dan Wilayah, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal.

"Saya berharap sungguh agar tindakan diambil tentang perkara ini. Keselamatan di negara ini antara perkara yang cukup penting," katanya kepada pemberita pada majlis rumah terbuka Tahun Baharu Cina anjuran Parti Liberal Demokratik (LDP) di sini hari ini..

Anonymous said...

Ek siape macai ni? Penat lelah ahli umno berjuang dlm bnyk isu. Hingga sanggup tegur kerajaan dia orang panggil kita macai? Amboi sedap mulut je kutuk anak DS Rosmah dgn bekas suami. Tak ada kena mengena dgn isu negara langsung. Itu duit ex husband dia...ex husband pun takda kena mengena dgn DS Najib...lagipun dia bukan cikgu macam kau. Hai...chegu bad tak habis2 ganggu DS Rosmah. Janda bergetah Nurul Izzah baru bercerai ko buat diam pulak. Bekas suami DS Rosmah je kao kacau. Ke cikgu bad ade hati dgn ehem...ehem... Bukan DS Rosmah!!! tapi ex husband DS Rosmah... 2x5 dgn DSAI bisexual. Geng jubor Kah kah kah!!!

Anonymous said...

ORANG CINA DAP DAH LAMA TUNGGU, BILA ORANG MELAYU NAK BUAT SILAP. SKRG DAP DAH MULAKAN, MRK DAH TAU KELEMAHAN ORG MELAYU. LEMAH DAN TAK BLEH BUAT APA2!...

Anonymous said...

Yang salah orang islam sendiri. kenapa tak mau ikut mcm saidina omar al-khatab. berani dan garang. setan pon takut tengok saidina omar.

 
 
Blogger Templates