Social Icons

Pages

Wednesday, March 05, 2014

BONGKAR !!! KERAJAAN #DAP PULAU PINANG ZALIM !!! GERAI MELAYU DIRAMPAS LAGI !!! APA CERITA NI ???


lagi kes gerai kaum melayu di tindas.Sebuah gerai ala Cafe yang menjual burger di waktu malam telah dirampas oleh kerajaan DAP melalui penguatkuasa MPPP.Ia terletak di Halaman Kenanga,Taman Lip Sin Sungai Dua.Menurut sumber,gerai ini dibenarkan berniaga oleh Pengerusi Surau Al Barakah.

Persoalannya,KENAPA gerai Cafe Al Barakah ini sahaja yang dirampas ??? KENAPA gerai Cina di Lip Sin Garden berdekatan di situ tidak pulak dikenakan sebarang tindakan ??? Adakah kerajaan DAP memilih bulu dan kaum dalam melakukan penguatkuasaan ??? apa cerita ni ??? Gerai Melayu sahaja berdepan tindakan tetapi milik kaum lain dibiarkan.

Inikah yang dikatakan Keadilan ??? inikah yang dikatakan mempertahankan hak rakyat ??? inikah yang dikatakan membela nasib rakyat ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Kita, BUMIPUTERA Islam/Melayu, asyik diGERTAK sesuka hati oleh PENDATANG KAPIR yg. tak pernah kenang budi, walau dpt. TEMASIK (S’pura) dgn. begitu mudah! Inilah akibat Si PENDATANG KAPIR BUAS BANGKAIDAP dibiarkan BERMAHARAJALELA oleh pemimpin Islam/Melayu yg. PENAKUT terutamanya yg. LIBERAL, si pencinta "hak asasi-demokrasi" SAMPAH si KAPIR Barat-Zionis! Bayangkanlah puak PENDATANG KAPIR BUAS ini memerintah Tanah Melayu ISLAM kita - HANCOQ! Bakal jadi tanah SYAITAN!

Baik si PENGGANAS KAPIR DAPBANGKAI DIHALAU saja dari NUSANTARA MELAYU (Alam Melayu - yg. termasuk Tanah Melayu, Borneo, Indonesia, Brunei, Filipina, Kampuchea dan Thailand serta Kepulauan Pasifik yg. termasuk Hawaii - pusaka berzaman nenek moyang kita ini, dari sebelum dijajah dan dipecahkan oleh si Barat-Zionis KAPIR laknat) buat selamanya!. Si PENGECUT ini takkan berani hina agama Hindu ataupun pemimipin Hindu atau Kristian macam ni , termasuk Raja-raja Barat! Kalau di India, kalau hina agama ataupun pemimpin Hindu, mungkin dah diPANCUNG!

Gerakan nak menghapuskan identiti 'bangsa‘ etnik Bumiputera, adalah gerakan si PENGKHIANAT, disyaki DALANG PENYAMAQ, paling merbahaya, yg. malangnya termasuk dr. dlm BN sendiri (disyaki ejen Barat-Zionis/DAPBANGKAI), disyaki nak jatuhkan ISLAM serta Malaysia sbg. NEGARA ISLAM, dan hak umat BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA Islam lain, serta nak MENGHAPUSkan fakta sejarah PENJAJAHAN KAPIR Barat-Zionis ke atas Tanah Melayu dan Sabah-S’wak!

Tetapi di Barat pun, bangsa Bumiputera pun dikenali identiti dan hak mereka sbg Native Americans/Aboriginal Australians/Canadian First Nation Peoples atau Bumputera Eropah yg. dikenali sbg. Native (Europeans) dlm. EU Heritage Laws! Cuba kalau PENDATANG galak nak suruh Native Americans dsbnya, hapuskan identiti bangsa mereka, tentu diHALAU dr. Amerika dsbnya! Bahkan yg BUKAN BUMIPUTERA/PENDATANG di Barat pun dikenali dgn, identiti bangsa berdasarkan etnik, spt. African-Americans, Korean-Americans, Turkish-German, Morroccan-French dsbnya.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

They are closing down all malay stalls and shops to make it difficult for the malay to live in the island. Its ethnic clensing.

Anonymous said...

UNDI LAGI
UNDI LAGI
UNDI LAGI
UNDI PAS DAP PKR
MELAYU KENA RATAH.
PIMPINAN PASTAK PEDULI IISEMUA.
MATLAMAT NYA HAPUS KANUMNO ISLAM.
JUNJUNG KAFIR DAP, YANG KEMUDIANYA TINDAS MELAYU.

POLITIK PAS ADALAH POLITIK BLOODYFOOL...

tebing tinggi said...


Telajak perahu bolih diundor'
bagitulah kata bidalan mengigatkan tidakan,

siapa yang salah kalau kita yang mencatur'
bagitula akibat kalau terpengaroh kapada kedangkalan.

Anonymous said...

Kalau sudah berani memperjudi dan mempertaruhkan nasib bangsa maka terimalah natijahnya.

 
 
Blogger Templates