Social Icons

Pages

Wednesday, March 05, 2014

KURANG AJAR !!! ADUN #PKR SOKONG #PENJENAYAH BUNUH #POLIS ???


Adun dari PKR di Pulau Pinang tanpa segan silu dan rasa malu ataupun bersalah membuat kenyataan bahawa penjenayah bunuh Polis di Malaysia adalah perkara biasa.Adun PKR juga berkata bahawa tak ada apa yang kita patut hairankan kalau Polis dibunuh oleh penjenayah dan Adun ni seakan-akan nak tuduh Polis lagi zalim sebab bunuh tahanan di lokap. 

Yang paling best,Adun PKR ni bukan cina atau India,tapi Adun ni adalah bangsa melayu dan lebih sanggup membela penjenayah kaum lain dari bersimpati terhadap Polis MELAYU yang kena bunuh kelmarin.saya tak terkejut kalau cina atau India PR tak suka pada Polis kerana mereka memang rasis,tapi bila ada melayu bangang dan bahalol macam Adun PKR ni pun tunjuk kebebalan dirinya dengan sokong penjenayah,itu dah kira kurang ajar namanya !!!


Kalau Adun ni tak suka Polis mungkin sebab Polis selalu saman dia di jalanraya sekalipun,janganlah biadap sangat buat kenyataan macam tu sampai tak pedulikan keluarga arwah Polis terbabit !!! 

Macam ni mentaliti pemimpin yang diangkat oleh puak cacai PR ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

3 comments:

Anonymous said...

Saya teringat kata2 seorang raja tidak berapa lama dahulu. Tidak semua orang layak menadi doktor. Sekarang baru saya faham.

Anonymous said...

Statement bangang dari seorang yang nampak macam bangang rupanya memang bangang tahap gaban, melayu tak sedar diri satu hari nanti kau akan minta bantuan polis jugak

Anonymous said...

kepada semua polis melayu diharap ingatilah muka mamat bangang ni...jika suatu hari dia muncul meminta pertolongan jgn layan dia malahan bagi no hp penjenayah supaya dia boleh minta tolong dgn penjenayah.

 
 
Blogger Templates