Social Icons

Pages

Saturday, March 22, 2014

EKSKLUSIF !!! #MH370 !!! VIDEO PENUH #ANWARIBRAHIM KENCING RAKYAT TEMUBUAL #CNN DIDEDAHKAN !!!


di bawah adalah video penuh anwar ibrahim kencing rakyat malaysia dan tergagap bila jawab soalan dari CNN.anda lihat sendiri apa yang anwar ibrahim kencing.saya tertanya juga minah ni,bila masa pulak anwar jadi MR IBRAHIM ??? Apa yang mencuit hati,Anwar tergagap-gagap apabila disoal berhubung hubungannya dengan Zaharie.Jenuh nak spin hubungan keluarga dia.Kenapa susah nak mengaku ada hubungan keluarga ??? Ironinya masyarakat Malaysia mengetahui fakta,juruterbang pesawat MAS MH370,Kapten Zaharie Ahmad Shah,ahli seumur hidup Parti Keadilan Rakyat,PKR.Itu hak individu di negara mempraktikkan sistem demokrasi.malas nak komen panjang-pajang.lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Yg. aku hairan tu, awatlah PEMUDA UMNO senyap aja - cepatlah talipon CNN dan SAMAN si PEMBANGKANGPELIWAT SONGSANG dajal tu dan CNN! Jgn. hanya bersikap ‘defensive’ dan apologetik, tapi kena mengatur dgn. amat tangkas, strategi ‘verbal-attack’; apalagi dgn. serangan tak habis-habis, kpd. umat Islam/Melayu-UMNO oleh si KAPIRDAPBANGKAI dan militianya, PENGGANAS Red Bean serta penajanya, si KAPIR DAJAL, Barat-ZIONIS! Di Barat, apabila umat Islam bersikap ‘defensive‘, lagi dipijak dan dipandang hina! Sebab itu, PENGGANAS Red Bean nak menutup mulut sesiapa yg. menyebarkan maklumat benar tentang mana-mana strategi DAJAL Musuh Islam/Melayu, termasuk insiden MAS ini!

Memang geram betul apabila si LIBERAL-LIBERAL-PENYAMAQ-pemuja Barat-Zionis, yg. ANGKUH, (yg. menyebabkan mereka asyik dipuja Evangelis Star), asyik MENYEPI bila Islam/umatnya diHINA/diTINDAS ! Kalau puak liberal dlm. UMNO ni dibiaqkan, bakal hancoq Tanah Melayu pusaka berzaman nenek moyang kita ini, UMNO dan hak umat Islam/Melayu!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

 
 
Blogger Templates