Social Icons

Pages

Wednesday, March 12, 2014

KURANG AJAR !!! @PDRMSIA DAN DS @SHABERYC !!! TOLONG AMBIL TINDAKAN KEPADA #REJIMENANARKI !!!


1 lagi posting telah dikenalpasti.ni nama nya kurang ajar !!! rejimen anarki menghina 9 sultan di malaysia.apa masalah rejimen anarki ni ??? nak kena humban kerr ??? kepada polis tolong ambil tindakan kepada mamat yang menghina raja di malaysia.tolong siasat habis-habisan.ini menjatuhkan maruah sebagai rakyat malaysia sampai Sultan pun boleh dihina.kepada DS Shabery Cheek tolong siasat profile mamat ni.saya merayu sangat.kalau boleh tutup akaun dia biar mamat ni tak boleh bersuara lagi.dari dulu mamat ni tak insaf.malas nak ulas panjang-panjang,nanti kata saya menghasut pulakk

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

dewi_sue said...

Nk tau kenapa? Terima kasih pada Najib sbb abolish ISA. Tun Mahathir tahu ini akan berlaku...
Terima kasih banyak2 Najib....

Anonymous said...

Apa pun jika ada ISA AhjibGor tak berani mengunakannya..Mcm polis di beri pistol..bila penjenayah kejar dgn parang lari hingga tercabut ikut bersembunyi belakang reban ayam..?.kalau prk kajang BN bungkus lebih dari 6K maknanya bukan org tak suka BN tetapi prg benci meluar dgn Pemimpin BN...kahsnya Ahjibgor yg syok sendiri..

Anonymous said...

Kesultanan Melayu, pusaka nenek moyang tercinta kita, adalah penjaga ISLAM; sebab itu amat dibenci puak PENDATANG KAPIR DAJAL - yg. ingin menjatuhkan Islam/umatnya serta Tanah Melayu ini sbg. NEGARA ISLAM! Sepatutnya, mana-mana puak SYAITAN ni dibicarakan di bawah undang-undg hasutan dan juga undang-undg SYARIAH!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

ala kalau kena tangkap pn nanti dia ckapla acc kna godam la..polis pn lepas kan..macam selalu..

 
 
Blogger Templates