Social Icons

Pages

Sunday, March 09, 2014

KURANG AJAR !!! PESAWAT #MH730 HILANG KERANA KES LIWAT #ANWARIBRAHIM ???


apa masalah mamat kat atas ni ??? sikit-sikit tak percaya.jangan jadi bangang boleh ??? Rakyat Malaysia tengah sedih,anda pulak cerita benda bangang.apa kena mengena dengan kes anwar ibrahim ??? kalau tak percaya dengan berita di malaysia,jangan tengok.ada faham kaaa ??? 


yang gambar diatas pulak cubaan mengguris hati Ahli Keluarga yang menunggu di KLIA.kenapa saya kata macam tu ??? anda lihat posting lelaki ini,apa yang lelaki ni tweet.ada tak perkhidmatan astro ??? kalau ada tengok HBO atau super sports dan sebagainya.dah,malas nak ulas panjang-panjang.kang lagi pedas saya bagi kang

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates