Social Icons

Pages

Tuesday, March 25, 2014

#MENGENANGMH370 !!! KOLEKSI #FB DAN #TWEET MANUSIA BANGSAT MENGHINA APA YANG BERLAKU DIDEDAHKAN !!!


di atas dan di bawah adalah semua koleksi tweet dan facebook manusia yang bangsat,semua benda nak dipolitikkan termasuk Menghina PM.minta maaf kalau saya terkasar bahasa kali ni.ini jerrr yang saya boleh gelarkan.saya nak beri contoh tweet tian chua.apa bangang tian chua ni ??? kenapa nak pertikai PM buat PC kat PWTC ??? siapa anda nak pertikai ??? semua media dah berkumpul di sana,kena buat kat PWTC lahhh bengap !!! malas nak komen panjang-panjang.lihat semua gambar di bawah







YANG MENARIK PERHATIAN ADALAH PILOT AIR ASIA YANG BEBAL  DI BAWAH


Ketika negara sedih dan dukacita mengenai tragedi malang pesawat MH370,ada seekor manusia iaitu bernama Krish Jejendira,Pilot Air Asia ini yang mempertikaikan kesahihan pengumuman oleh PM bahawa pesawat berkenaan berakhir di Lautan Hindi.Selain menuduh kerajaan menyembunyikan sesuatu,beliau juga mencarut & maki hamun di status facebooknya.Adakah pilot Air Asia kaki mabuk ini tahu bahawa pengumuman PM bukan dibuat semberono,tetapi profesional dan ia berpandukan data daripada wakil Badan Siasatan Kemalangan Udara United Kingdom(AAIB).Malah,Perdana Menteri telahpun membuat usul di Dewan Rakyat seperti di bawah.Apa lagi pilot berkenaan mahu lagi ???

Di bawah Peraturan Mesyuarat 27(3) di Dewan Rakyat bagi menzahirkan rasa sedih,dukacita dan pilu terhadap tragedi malang yang menimpa pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370.Di bawah usul itu,dewan turut merakamkan takziah kepada seluruh keluarga, rakan dan kenalan penumpang serta anak-anak kapal pesawat berkenaan.Bahawa dewan ini menyatakan ucapan terima kasih tak terhingga kepada semua pihak yang terlibat yang memberikan kerjasama dan bantuan dalam operasi mencari dan menyelamat (SAR),khususnya kepada negara-negara luar yang telah banyak memberikan bantuan dalam operasi tersebut.Apa yang perlu kita lakukan dalam minggu-minggu dan mungkin bulan-bulan akan datang ini ialah untuk mencari segala serpihan,rangka serta objek-objek yang berkaitan dengan pesawat MH370 supaya kita boleh mengesahkan tanpa ragu-ragu bahawa pesawat itu telah hilang di selatan Lautan Hindi.Pada masa ini kerajaan menerima pelbagai cadangan dan antaranya untuk berkabung dengan mengibarkan bendera separuh tiang.Kerajaan berpendapat,kita perlu menemui objek dan serpihan itu terlebih dahulu sebelum kita melakukan perkara tersebut.Begitulah juga saya diberitahu Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan akan bersidang pada pukul 6 petang ini untuk menentukan solat jenazah ghaib,bila patut dilakukan.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

11 comments:

Anonymous said...

MEREKA INI MMG SIAL.

Quantum Metal Consultant said...

Saya tidak menyokong yg keterlaluan dan makian, bagaimanapun spekulasi mereka ada asas.

Kerajaan kena ada pendekatan yg meyakinkan dan bukti yg mencukupi.

Inilah akibatnya kalau kerajaan sudah tidak ada integriti dlm menguruskan negara, kita sudah jumpa beberapa kali ucapan dan jawapan menteri yg cukup menjelekan hingga rakyat sekolah tadika pun sudah pandai berpersepsi. Ingat lagi kes lahad datu?

Anonymous said...

cukup2lah....kenapa kita manusia tak tahu erti pasrah dan berserah? lupakah pada qada dan qadar? kembalilah kpd fitrah...jika Allah menghendaki maka itu yg akan terjadi...untuk masa2 begini kan lbh baik kita mendoakan........andai Allah berkehendak yg mati pun dia boleh hidupkan.... .knp hbskan masa dgn berburuk sangka? ingatlah benda ni bukan kena pd kita jadi hormati keluarga mangsa.......astagfirullah....

Anonymous said...

Pelik, bila buat pngumuman ada yg x leh trima..mcm2 nk mntak bukti.. Tp kalu nk tunggu bukti bru nk buat pngumuman, kna salah jugak sbb lmbat bgtau.. Apa punya bodoh la diorang ni.. Buat tu x leh,buat ni x leh.. Yg bnyak komen tu stakat duk taip nk jd jaguh keyboard bole la..

Anonymous said...

Umat Islam lemah pd hr ni bila ada umat dan pendapat umat seperti Anon 8.34pm

Kita wajib terimj ketentuan Allah. Qada dan Qadarnya. Itu adaa lah rukun Islam yg 5

Takkan lah stkt mempertikaikan hasil siasatan yg x jumpa sbrg serpihan dr pesawat yg dikatakan terhempas. Dan sedikit pertikaikan kenyataan PM yg kata pesawat, dah dikira x terima takdir !!

Islam lemah sbb ada segelintir dr kita yg bangang dan x cerdik, yg tau ckp dan bg pendapat ttg agama, tp x kena pd tempatnya.
Samalah mcm Syiah dan ajaran sesat yg lain, hanya cedok ambil sbhgn dr ayat al quran dan olah bg kepentingan mereka
Pd anon 8.34pm, kamu x keseorangan. Ada lg org lain mcm kamu yg tau ckp agama tp x kena tempatnya. Guna otak. Pikir lah. Otak adalah sebaik kurniaan Allah pd kita umat manusia
Pilot mabuk di atas lebih cerdik guna otak dia dr kamu !!

Anonymous said...

mereka yang mencela ni lebih teruk dari BABI atau lembu, kenapa tak Tanya siapa pilot, apa kaitan pilot dengan babi, kenapa pusing belakang, bukan main belakang,kenapa tak mendarat tempat paling dekat Vietnam ke,atau Thailand ke, kenapa terbang tinggi rendah, kenapa tutup alat komunikasi, kenapa itu kenapa ini yang menyebabkan kapal tu hilang, apa ada kena mengena dengan kerajaan,, kalau ko bawa kereta jatuh gaung nak slahkan kerajaan,,.. jangan lah menunjuk kebodohan kamu... you are damn stupid and idiot...where is your kepala otak...

Anonymous said...

Bravo .. 9.14
siapa makan CILI.. RASANYA MISTI PEDAS ..
jeng .. jeng .. jeng

Anonymous said...

Pr tu ada integritikah??? Asyik kencing rakyat dan bagi tohmahan yang meloyakan tak pulak ko balun yek. Macai2 pr ni memang otak lawak dan busuk hati. Tapi x leh nak marah sbb iq deme ni terlampau rendah. Keldai lagi bijak!

Anonymous said...

Tengoklah tv saluran2 perdana tu. Bkn baca keldaian daily dan berita hampas serakah tu.
Macai2 pr ni...macam takde iman pun ya. Sedap mulut cakap dan buat teori lawak..cam si bangang tian chua dan bahlol si anwar. Ni krisis negara. Yg tak pernah berlaku yang perlukan kepakaran yang tinggi. Jgn salahkan kjaan aje..salahkan jugak negara2 superpower china u.s australia korea u.k dan lain2 yang kini masih gagal dalam usaha mereka mencari mh370 tu. Baca surah alfatihah banyak kebaikannya..bknnya waktu deme nak mampos aje..

Anonymous said...

Apa pemimpin PR dan penyokong2 bodoh totok PR ni mau????
Kerajaan bukan tongong bongok macam PR yang banyak meggunakan lidah dan air liur tanpa akal rasional
PR sebenarnya pembunuh demokrasi. Yang penipu, penzina,bongok, dan angkuh pun ditatang sbg pemimpin.

Anonymous said...

geng geng pr ni percaya ka dgn bukti? sedangkan cctv dikatakan besi bisu walaupun 99.9% sah orgnya...

 
 
Blogger Templates