Social Icons

Pages

Monday, March 10, 2014

PESAWAT #MH370 !!! @PDRMSIA DAN DS @SHABERYC !!! TOLONG AMBIL TINDAKAN KEPADA #LEMAN #RAJALAWAK !!!


kurang ajar !!! ini sudah melampau.anda lihat sendiri kenyataan Leman Rajalawak di atas.memalukan.Manusia yang perasan populerrr dan frust tak dapat jadi calon pilihanraya ni tak habis-habis duk meroyan.dia membuat FITNAH paling JIJIK dah rupa orang yang tak ada IMAN !!! 

SEKALI LAGI DITEGASKAN !!!

MEMALUKAN !!!

Bagi saya apa yang dikata oleh si Leman yang tak lawak langsung ni adalah satu perkara yang berat,dia telah buat tiga perkara yang salah amat berat !!! 

1 - FITNAH KERAJAAN MALAYSIA 

2- FITNAH MAS 

3- MENGURIS HATI KELUARGA MANGSA-MANGSA INI

saya berharap kerajaan ambil tindakan saman terhadap FITNAH jijik ini serta kepada DS Shabery Cheek tolong ambil tindakan tegas kerana ini bawah SKMM.kepada MAS,MAS patut SAMAN terhadap FITNAH dan cuba menjatuhkan reputasi MAS dan kepada Keluarga Mangsa-mangsa patut SAMAN terhadap sikap kurang ajar lagi JIJIK ini !!!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Tunggu apalagi ambiltindakan keras!

Anonymous said...

tak perlu layan sangat puak2 ni..makin layan makin kurang ajar mereka..dah banyak sangat komen2 negative dari mereka..seolah2 puak2 pembangkang berpesta atas trajedi yg menimpa MAS..

Anonymous said...

mana dia dapat cerita macam ni? itulah penyokong pungkoq mana mau tengok TV 3 untuk mengikuti berita. dia hanya baca akhbar bangang yang pemimpin depa gilakuasa yang tak habis habis buat fitnah. patut kita sayang Negara dan aset Negara. Mas adalah syarikat penerbangan yang antara paling terkemuka di dunia, leman tak tau kah? pilot Mas sentiasa dipelawa atau telah berkhidmat di syarikat lain dunia seperti Etihad atau emerates. Leman hang jangan terlalu pekak badak, tau nak kutuk tanpa sedar Malaysia sentiasa harum diluar Negara. hang ingat lawak bodoh hang kat TV dengan idea yang kering ramai sangat minat? pirrraaah

Anonymous said...

Leman Raja Bongok, Hati berkudis, busuk cam babi.


Jiman, krew, Pray4MH370

Anonymous said...

Bodoh punya leman ...dah lah lawak tak lucu langsung ...

Anonymous said...

Hai Leman, gua jumpa lu, gua lempar taik.. awas lu.

Anonymous said...

LEMAN, LEMAN DAH LE KELULUSAN DARJAH 6, ADA HATI NAK ULAS BENDA BENDA BERAT.....FIKIRan LU CUMA LAYAK FIKIR BERAK. KENCING DAN MAKAN SAHAJA..TAK PAYAH MEMANDAI NAK FIKIR BENDA BESAR.....KALAU SETAKAT LAWAK LU TU Tak samPAI KEMANA..CUMA MU YANG PERASAN POPULAR AKU PUN TAK BERAPA KENAL MU ?

 
 
Blogger Templates