Social Icons

Pages

Monday, March 10, 2014

#PRKKAJANG !!! SAH !!! ANAK BERANAK DIDAHULUKAN,YANG LAIN DILUPAKAN !!! ITU LAH #PEMBANGKANG !!!


ini lah yang terjadi kalau anda pilih parti pembangkang.anda kenal gambar di atas ??? dulu Wan Azizah menang di permatang pauh,selepas itu di ambil balik oleh anwar ibrahim.sekarang,sekali lagi wan azizah dicalonkan untuk PRK Kajang.dah tak ada orang lain ker ??? APA PUN bagi anwar,Yang Wajib Anak Beranak Didahulukan Yang Lain peduli apa.Inilah slogan yang sebenarnya Anwar perjuangkan dengan bertopengkan Pakatan Harapan Rakyat.

Sedangkan harapannya ialah selamatkan dosa-dosa silamnya dari menjadi bukti menjatuhkan dirinya.Cuba kita lihat bagaimana ketua Pembangkang yang langsung tak ambil tahu permasalahan rakyat.Negeri banjir dia sibuk ke Washinton melancung.Negeri kering air dia melacung ke Jepun,Pesawat hilang langsung dia buat tak tahu selain kalut nak bina tentera serang dan perjatuhkan Najib.Sebab itulah isi hati Anwar hanya pentingkan dirinya melebihi keluarga dan orang lain. Tetapi bila dirinya tersangkut Azizah dan anak beranaknyalah bahan benteng pertahanan terakhir dan sebab itu yang hanya layak menjadi calon PRK Kajang adalah Wan Azizah.Ini jelas membuktikan Anwar yang tubuhkan PKR dan PKR itu hak mutlak keluarga Anwar.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

anti-LGBT said...

DAh tak dak calon lain ke....isteri PELIWAT yang dipilihnya......

Anonymous said...

Inilah konspirasi yg di buat oleh WA memasukan sperma Nuar kedalam buntot Saiful agar Nuar di hukum dan bolehlah pula dia jadi YB .

Anonymous said...

Masyarakat kajang diperbodohkan dgn permainan politik pakatan haram. Dulu dah eluk wakil PKR jadi adun suruh letak jawatan pulak. Lepas tu buat pilihanraya lagi masuk bertanding lagi,nak buat apa hanya nak tukar calun ke.

 
 
Blogger Templates