Social Icons

Pages

Thursday, March 13, 2014

#PRKKAJANG !!! KENDERAAN RASMI #PKR !!! KEPADA #UPM !!! TOLONG JAWAB ISU INI !!!


Naib Cabselor UPM yang bertanggungjawab kepada pengurusan Universiti Putra Malaysia hendaklah menjelaskan mengapa kenderaan rasmi UPM digunakan untuk tujuan kempen Pilihanraya Kecil di Kajang.Semasa PRU 13 tahun lalu,seorang pensyarah di UPM dikesan telah mengeksploitasi sebilangan kecil pelajar-pelajar UPM untuk berkempen terang-terangan kepada sebuah parti pembangkang.Kereta Pejabat dengan tertera "Universiti Putra Malaysia" terbukti disalahgunakan


Adakah kakitangan UPM ponteng ??? Adakah kakitangan UPM salahguna kenderaan pejabat ??? Naib Canselor UPM perlu menjelaskan hal ini supaya nama baik UPM sebagai sebuah univerisiti yang semakin meningkat naik tidak tercalar.Jangan kerana seekor lalat,habis semua kakitangan UPM terpalit dengan najis lalat itu.Mana perginya Audit Dalam UPM ??? Sudahkah anda melihat kad minyak dan kad tol kereta WNC 3748 ??? Siapakah yang tandatangan dalam Buku Log kenderaan UPM ini ??? 

Adakah dalam Buku Log ditulis menghantar Ketua Jabatan Mesyuarat di Johor Bahru atau Terbermesyuarat di Kajang ??? Jabatan Audit Negara dan SPRM ,adakah anda buta dengan penyelewengan ini ???


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates