Social Icons

Pages

Friday, March 21, 2014

#PRKKAJANG !!! KURANG AJAR !!! #WAWI !!! PUAK #PKR MELAMPAU !!! POSTER @CHEWMEIFUN DIBALING #CATMERAH !!!


nampaknya puak PKR semakin melampau.sebelum ini mereka menggunakan MPKj untuk mencabut semua bendera BN di tepi jalan.


UNTUK SELANJUTNYA

kali ini,cat merah pulak di simbah oleh puak-puak PKR ni.agak-agak laahhh.ini namanya permainan kotor nak menangkan Wan Azizah.lepas ni confirm mereka tuduh ini semua perbuatan UMNO !!! itu yang akan keluar.takkan UMNO tergamak buat benda ni.apa bangang UMNO buat macam ni ??? tak pernah UMNO dan BN  strategi mereka dari dulu sampai sekarang semua dah diketahui rakyat.lepas buat tak mengaku.


Gambar-gambar di atas dan dibawah diambil di sekitar Saujana Impian,Kajang.Nampak gayanya kempen provokasi dan ganas mula dimainkan di saat-saat akhir kempen PRK Kajang.Tindakan membaling cat merah ke atas poster pemimpin-pemimpin BN dan calon BN amat melampau.saya ulang balik,Adakah tindakan ganas dan tak bertamadun ini boleh mendatangkan kemenangan kepada calon PKR,Wan Azizah ??? 


Adalah diharapkan pengundi Kajang dapat membuat pilihan yang tepat dengan melantik calon yang benar-benar berwibawa seperti Chew Mei Fun,sebagai Wakil Rakyat untuk berkhidmat kepada mereka dan juga menjadi suara lantang bagi pembangkang di DUN Selangor.itu jerr jalan kalau nak semua janji ditepati di kajang.kalau pilih wan azizah apa yang anda dapat ??? masalah sampah di selangor ada tak mereka hapuskan ??? ada tak mereka cuba nak selesaikan ??? sejak 2008 sampai sekarang apa yang mereka buat ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates