Social Icons

Pages

Friday, April 18, 2014

BREAKING NEWS !!! #TIANCHUA DI HALANG MASUK #SABAH !!!


gambar diatas adalah notis penolakan tian chua masuk ke sabah.kenapa tian chua tak boleh masuk ke sabah ??? jangan tanya saya,tanya tian chua sendiri.lain kali jangan buat hal.kan dah kena.confirm nanti tian chua kata ini semua salah UMNO,muahahahaha

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Padan muka si KAPIRDAJAL tiangBANGKAI ni!

Kenapa dia ni asyik terlepas dr. PENJARA?! Bayangkan kalau umat Islam/Melayu gertak pemimpin PENDATANG KAPIR termasuk si KAPIRBABItiang ni, mungkin tentu terus kena tangkap! Tapi si PENGGANAS CINABABI ni boleh pula sampai gertak YAB PM kita - kerana YAB PM kita ni ISLAM/Melayu!

Patutnya KDN dah PENJARAkan bawah undang-undg TERORISMA! kalau tidak, sampai bila-bila PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL ni akan bermaharajalela, mensasarkan umat ISLAM/Melayu!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Tapi di sarawak penduduk sana bukan setakat benci kepada umno malah umno diharamkan terus di bumi sarawak... kah kah... memang keji umno ni lebih dari tian chua

 
 
Blogger Templates