Social Icons

Pages

Friday, April 18, 2014

KANTOI !!! PENIPUAN #SUHAIZANKAYAT DIDEDAHKAN !!!


muahaha,sendiri buat lepas tu kata tak buat.Siapa nak mengakukan ??? betul tak pembaca Badut rakyat ??? Memang itu budaya pembangkang ni.mereka berani buat,tapi bila dah kena tembak,mereka cepat-cepat buat laporan Polis.Nak cover semua yang mereka buat.berani buat berani tanggung lahhh.Tak ada telur ker ??? apa cerita ni ??? dah sebar tak mengaku.Begitulah dengan Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat,Suhaizan Kayat.Beliau menafikan menghantar arahan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) dan aplikasi WhatsApp yang mengajak ahli dan pemuda parti itu ke upacara 'melangkah mayat' Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh di Hospital Ipoh, Perak. 

Katanya,arahan yang disebarkan itu dengan menggunakan namanya adalah tidak benar malah beliau turut mengutuk perbuatan tidak bertanggungjawab itu.Kononya,ada pihak tidak bertanggungjawab telah menyebarkan SMS dan WhatsApp kononnya ini merupakan arahan daripada beliau.Katanya Mesej ini berniat jahat dan cuba mencemar nama baik beliau sebagai Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat.Beliau membalas dalam satu kenyataan yang dimuat naik di laman fanpage Facebook Suhaizan Kayat.Arahan tersebut disebarkan selepas berita kematian Karpal Singh yang terbabit dalam kemalangan jalan raya awal pagi ini dilaporkan di portal berita dalam talian.Sehubungan itu,Setiausaha Pemuda Pas Malaysia,Mohd. Nasaie Ismail membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam,Selangor berhubung penyebaran SMS dan WhatsApp yang disebarkan atas nama Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat itu kerana Suhaizan difahamkan berada di Madinah.

saya hairan dengan sikap Pemuda Pas ni.Perangai mereka sebiji macam pemimpin-pemimpin atasan. Buat hal dan mengeluarkan sesuatu kenyataan,bila dihentam balik,tak nak mengaku,cepat-cepat pusing balik dan menyalahkan orang lain.Begitu jugalah si Suhaizan ni.Tak ada pengikut-pengikutnya nak sabatoj beliau.Dengar khabar semasa SMS itu di muat-naikkan di dalam Facebbook,kononnya beliau berada di Madinah.betul ke ??? Jangan nak menipu le Suhaizan.Ingatkan orang-orang Pas ni tak pandai menipu.Maklumlah ahli syurgalah dikatakan.Apapun,berbalik pada SMS tu,mengaku sajalah.Jangan nak putar-belitkan lagi isu ini.Terimalah kenyataan.Hari ini hari Jumaat.Tak baik menipu tau !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Alahai fitnah murahan macam tu pun admin bodoh ni nak percaya..

 
 
Blogger Templates