Social Icons

Pages

Monday, April 14, 2014

EKSKLUSIF !!! WAJAH SEBENAR #LIAUCHOWWAN PEKERJA #HONGLEONGBANK HINA PEKERJA MELAYU DIDEDAHKAN !!!


Perangai perkauman yang diamalkan oleh KEBANYAKAN PEGAWAI BANK HONG LEONG bukanlah perkara baru.Sebelum ini HONG LEONG BANK turut menyekat,menahan dan menghalang pekerja-pekerja beragama Islamnya daripada menunaikan solat dengan pelbagai alasan,termasuklah tidak menyediakan ruang untuk bersolat.

Solat dikatakan sebagai membuang masa.Laporan polis telah dibuat oleh kerani tersebut kerana sentimen perkauman yang cukup menebal di kalangan pegawai bank HONG LEONG yang hampir keseluruhannya berbangsa Cina dengan Melayu dan India kebanyakannya hanyalah pegawai atau kakitangan bawahan.Satu kes yang serupa juga berlaku melibatkan Hong Leong Bank juga di Batu Pahat.di atas adalah wajah sebenar liau cho wan.sebarkan gambar ini biar rakyat tahu siapa wanita ini

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Harhkhhh....tuihh

Anonymous said...

This is Malaysia, not China!!!! if u dislike to live here, you better "BERAMBUS TO CHINA"

Anonymous said...

HARKHHH . . . TUIHHHhhh. . .

hangkedee said...

Tongsan Mali Tongsan. Pegi maà.

Anonymous said...

Boleh admin dptkan gambar yg lebih jelas?

Johan said...

Senang aje, pergi England kemudian koyakkan passport dan jadilah rakyat England. Depa tak boleh ke China. China pun tsk hendak orang macam itu.

Anonymous said...

HONG LEONG BANK CINA PUNYA...LAMBANG TAPAK KAKI CINA PUNYA..... JUDI PELACURAN CHINA PUNYA.... NANTI HUDUD KELANTAN PAS MARI KITA KASI HUKUM ITU OLANG YANG SUBAHAT DENGAN CINA.... TERUTAMA EXCO PAS YANG GAJI BUTA.... YANG DUDUK RUMAH PELUK BINI.... TIDAK MACAM LATO HASSAN ALI PERGI TANGKAP ORANG JUAL ARAK , JUAL PEREMPUAN , JUAL MESIN JUDI.

 
 
Blogger Templates