Social Icons

Pages

Tuesday, April 22, 2014

KURANG AJAR !!! BUKTI #TIANCHUA #RAFIZIRAMLI #HASUTRAKYAT DIDEDAHKAN !!! @PDRMSIA TOLONG BERTINDAK !!!


Tak serik-serik nampaknya si tian chua ni dan rafizi ni.saya ceritakan dulu apa yang di baut oleh tian chua.nampaknya tian chua ni seringkali mencabar undang-undang.kali ini sekali lagi tian chua mengajak rakyat menjatuhkan Perdana Menteri,Datuk Seri Najib sekiranya Anwar Ibrahim dipenjarakan nanti.Biarpun sedang disiasat polis berhubung kes menghasut rakyat untuk menjatuhkan Perdana Menteri di jalanan menerusi akaun Twitternya sebelum ini,namun Tian Chua seolah-olah terus mencabar kewibawaan undang-undang negara. 

"Ini janji saya.Kalau Najib berani penjarakan Anwar,kita akan bangkit jatuhkan Najib.Kita pernah menunjukkan rekod sebelum ini.Saya sendiri pernah ditahan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di Kem Kamunting selama dua tahun,pernah kena gas pemedih mata tetapi semua ini tidak memberi kesan," katanya dalam ceramah di Pantai Dalam pada ahad lepas.Sebelum ini,beberapa pihak telah membuat laporan polis berhubung kes Tian Chua dalam akaun Twitternya iaitu @tianchua pada 7 Mac lalu mendakwa hukuman terhadap Anwar telah dijatuhkan sendiri oleh Datuk Seri Najib.Malah,Ahli Parlimen itu juga dengan sengaja menghasut rakyat untuk menjatuhkan Datuk Seri Najib dalam tempoh lima bulan dengan mendakwa kononnya Perdana Menteri sedang mengisytiharkan perang terhadap pakatan pembangkang. 

Dalam pada itu,Tian Chua juga dengan angkuh mendakwa,bekas Perdana Menteri,Tun Dr. Mahathir Mohamad juga meletakkan jawatan kerana desakan dan tindakan bantahan rakyat melalui reformasi."Kita kena tunjukkan kuasa rakyat seperti yang pernah ditunjukkan sebelum ini kepada Najib pula. Jangan ingat dia akan terus berkuasa.Kita akan bangkit menunjukkan kuasa kita kepada mereka nanti," katanya.

di bawah pula kisah rafizi ramli.Ini baru beberapa klip video yang didedahkan.Video yang mana butir-butir perkataan yang keluar adalah daripada mulut pemimpin pembangkang seperti rafizi ramli.Mungkin selepas pada ini sudah pasti mereka akan putar belit apa yang mereka katakan.Kerana si penipu sememangnya mudah lupa dengan segala apa yang pernah diperkatakan.Adakah apa yang diucapkan pengarah strategi PKR ini juga merupakan konspirasi UMNO BN ??? atau Najib telah mengambil suara beliau menjadi suara Rafizi ??? Inilah bezanya parti pemerintah dengan pembangkang yang hanya tahu bermain politik 24/7.

LIHAT VIDEO DI BAWAH 


ANDA NAK LAGI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA 

JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH



KEPADA PIHAK BERKUASA TOLONG BERTINDAK !!!

JANGAN BERDIAM DIRI LAGI !!!

AKTA BARU DAH KELUAR KAN ???

APA LAGI !!!

TOLONG BERTINDAK !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Salahnya kerajaan gak tak nak ambik tindakan, walhal jelas si babi cina ni menghasut rakyat yang boleh mengugat keharmunian dan keselamatan negara. Tu pasal binatang ni makin berani....

Anonymous said...

Budak china dah kurang ajar. perlu ambil tindakan. jangan tunggu lagi. budak china nak tunjok hero. kalo ddk kat negeri china dah kene sumbat dalam penjera tanpa bicara.

 
 
Blogger Templates