Social Icons

Pages

Thursday, June 12, 2014

HOT NEWS !!! CERAMAH #DYANASOFYA DI KELANTAN MENDAPAT SAMBUTAN RAMAI !!! FUYOOOO !!!


malam semalam berlangsungnya ceramah PAS di perkarangan stadium di kota bharu,Kelantan.ceramah semalam mendapat sambutan kerana ada dyana sofya.saya tak nak komen apa-apa.jom lihat gambar di bawah








APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

13 comments:

Anonymous said...

Kesian pasngok edisi memperbodohkan pas oLeh DAP berterusan, pas memang bodoh Dari presiden hingga pecacai dan akan dibodohkan sampai khiamat.

Anonymous said...

aurat legal no 2 ceramah Islam no 1 ..yeahhh steady la pas.. take beer

Anonymous said...

Ini akibatnya apabila PAS sentiasa berada dalam kejahilan.

Anonymous said...

Pas...pas...pas...bila la nak jadi manusia kamu ni..dari presiden dan mursidul am..sampai la ke penyokong..tak habis habis bodohnya kamu...dah la terang terang si betina tu tak akan sokong hudud...bolih pula kamu semua jemput...memang LEMBU kamu....kesiannya

Anonymous said...

KALAU DULU DAPigs di beri keistimewaan dan pengecualian itu dan ini kerana mereka dilabelkan sebagai buke mukmin tetapi kini muslimah dalam parti berkenaan jauh lebih 'berani' dari Presideng Parti Isler itu sendiri.

Anonymous said...

Kerana BETINAJALANG DAPBANGKAI mcm. ni PAS sanggup nak jual maruah dan hak agama/bangsa/negara?!

Aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm. PAS dah dibunuh seorg. demi seorg oleh si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM dan penaja Barat-ZIONIS mereka - utk- MENUMBANGkan PAS sbg. parti ISLAM TULEN!Apalagi ancaman/penjajahan MUSUH ISLAM kat NEGARA ISLAM kita ini makin meningkat!

Bukan nak mempersoalkan Takdir dari ALLAH SWT, tapi angkara jahat MUSUH ISLAM, tidak boleh kita biaqkan - kanser/sakit jantung dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama penjajah Barat-ZIONIS yg. diketuai CIA-MI6-Mossad dan ejen tempatan mereka, untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan zaman sekarang , terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864 , The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, By William Blum and John Robles, Global Research, March 15, 2013, Voice of Russia and Stop NATO.

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Pas,Pis,Pus

Anonymous said...

Bangang dan di bangang olehDAP..Itu lah PAS...Setuju !!!

Anonymous said...

Hmm...kesian bila memikirkan kebodohan Bangsa Melayu di kawasan perkampungan yang dikuasai oleh PAS. Kita perlu mengenali apakah punca kebodohan ini sehingga begitu mudah ditipu bertubi tubi oleh pemimpin PAS sendiri dan juga oleh DAP dan PKR!
Adakah ini hasil pelajaran yang sungguh sempit di sekolah sekolah pondok? Atau pelajaran yang terpesong dari ajaran Islam hingga anak murid tak habis habis diracuni dengan ajaran politk sesat PAS?

Apa2 pun, PAS telah berjaya menghasilkan generasi yang semakin bodoh dari yang sebelumnya. Yang rugi, Bangsa Melayu dan akhir sekali Agama Islam yang akan ditindas kaw kaw oleh Bangsa lain, di dalam DAN dari luar negara.

Islam di Tanah Melayu telah berjaya digugat hanya kerana beberapa pak lebai yang gila kuasa kemaruk nak menjatuhkan UMNO. MENDENGKI sesama umat. Saya tak lah tinggi sangat pengetahuan Ugama, tetapi masa zaman sekolah dulu, cikgu agama ada mengajar yang tingkah laku macam pak lebai semua ni, adalah BERDOSA!!!

Tapi tak tahu lah kalau saya boleh senang senang mengkafirkan pak lebai tu seperti mana pak lebai boleh senang senang mengkafirkan seseorang hanya kerana sifat MENDENGKI pak lebai yang lengkap berserban, berjanggut dan berjubah tu.

Kamu juga adalah manusia ciptaan Allah. Jangan nak berlagak seperti kamu yang berkuasa untuk menentukan Neraka dan Syurga! LEbih lebih lagi apabila kamu sendiri yang TERSANGAT serba berkurangan!!




Anonymous said...


elooo...
saya tak faham laa apa yang di ceramahkan lagi tu?
Bukankah pilihanraya dah selesai.
Orang melayu ni tak pandai habis berpolitik
Kasihan sungguh kasihan ...

Unknown said...

Nama sj parti islam tp hakikatnya barua seiii...

Anonymous said...

mak kau minum beer la dgn atuk nenek kau dasar manusia laknat bangga sgt sebut beer.. babi punya manusia.. phuiii

Anonymous said...

wei..wei... TUN MAHATHIR KATA YANG TINGGAL DALAM UMNO ADALAH ORANG BODOH... MELAYU HAPRAK..MELAYU MUDAH LUPA... LUPA... YANG TINGGAL DALAM UMNO NI MELAYU BODOH...KUI..KUI..KUI..PHUUIII..

 
 
Blogger Templates