Social Icons

Pages

Saturday, July 19, 2014

BREAKING NEWS !!! #MALAYSIAKINI MEMBUKTIKAN DS #ROSMAHMANSOR LEBIH POWER DARI #BARACKOBAMA !!!


Aku gelak terguling-guling bila baca laporan ini dari portal yang mendapat pengiktirafan sebagi portal terbaik dari Dawood the kayu !!! Mana taknya dia punya spin sampai kata Rosmah arah presiden Russia call Najib dan cerita pasal MH17 !!! Ini adalah spin tahap dewatan raya, aku rasa Malaysiakini tengok banyak sangat drama pukul 7 malam yang TV3 tayangkan ni.Sebab itu imiginasi mereka boleh melangkaui batasan kebijaksanaan manusia.Kah kah kah. Fuh kalau betul la cerita ni bayangkan begitu powerfulnya Rosmah kan ???

Kalau macam tu Rosmah dah boleh jadi Presiden USA sebab dia boleh control Russia yang Amerika pun tak leh kawal beb.Fuyoooo Muahahahahahaha !!! Elok tutup je la Malaysiakini tu.Kassi bikin malu je,Sin Chew pun satu babi jugak,manyak makan babi sebab tu bodoh kan Sin Chew ??? You are what you eat kan ??? - Parpukari 

Sekali baca, kita boleh tahu ianya satu laporan bodoh yang langsung tidak masuk akal.Tak perlu Datin Seri Rosmah nak talipon tapi Putin dan Datuk Seri Najib sudah pasti akan berhubung sesama mereka.Namun oleh kerana pembaca kedua media ini sudah terlalu mudah ditipu maka pihak penulis dan editor kedua-dua akhbar anggap pembaca mereka tidak ada otak dan mudah ditipu hingga tidak ada masalah untuk siarkan laporan tak masuk akal ini.Suatu serius bila kebodohan pembaca boleh mudah dieksploitasi.Padan mereka suka kutuk sistem pendidikan negara.Sebab mereka ini tidak cerdik dan bodoh langsung


meloyakini sendiri kata sumber tu TIDAK PASTI.Bila tak pasti kenapa keluarkan juga berita ??? Saja nak divert peranan Datuk Seri Najib dan kerajaan dalam tragedi MH17 ni.Untuk pastikan rakyat melihat dari sudut negatif.Lebih pelik,ustaz-ustaz PR boleh telan bulat-bulat

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates