Social Icons

Pages

Saturday, July 19, 2014

BREAKING NEWS !!! #MALAYSIAKINI MEMBUKTIKAN DS #ROSMAHMANSOR LEBIH POWER DARI #BARACKOBAMA !!!


Aku gelak terguling-guling bila baca laporan ini dari portal yang mendapat pengiktirafan sebagi portal terbaik dari Dawood the kayu !!! Mana taknya dia punya spin sampai kata Rosmah arah presiden Russia call Najib dan cerita pasal MH17 !!! Ini adalah spin tahap dewatan raya, aku rasa Malaysiakini tengok banyak sangat drama pukul 7 malam yang TV3 tayangkan ni.Sebab itu imiginasi mereka boleh melangkaui batasan kebijaksanaan manusia.Kah kah kah. Fuh kalau betul la cerita ni bayangkan begitu powerfulnya Rosmah kan ???

Kalau macam tu Rosmah dah boleh jadi Presiden USA sebab dia boleh control Russia yang Amerika pun tak leh kawal beb.Fuyoooo Muahahahahahaha !!! Elok tutup je la Malaysiakini tu.Kassi bikin malu je,Sin Chew pun satu babi jugak,manyak makan babi sebab tu bodoh kan Sin Chew ??? You are what you eat kan ??? - Parpukari 

Sekali baca, kita boleh tahu ianya satu laporan bodoh yang langsung tidak masuk akal.Tak perlu Datin Seri Rosmah nak talipon tapi Putin dan Datuk Seri Najib sudah pasti akan berhubung sesama mereka.Namun oleh kerana pembaca kedua media ini sudah terlalu mudah ditipu maka pihak penulis dan editor kedua-dua akhbar anggap pembaca mereka tidak ada otak dan mudah ditipu hingga tidak ada masalah untuk siarkan laporan tak masuk akal ini.Suatu serius bila kebodohan pembaca boleh mudah dieksploitasi.Padan mereka suka kutuk sistem pendidikan negara.Sebab mereka ini tidak cerdik dan bodoh langsung


meloyakini sendiri kata sumber tu TIDAK PASTI.Bila tak pasti kenapa keluarkan juga berita ??? Saja nak divert peranan Datuk Seri Najib dan kerajaan dalam tragedi MH17 ni.Untuk pastikan rakyat melihat dari sudut negatif.Lebih pelik,ustaz-ustaz PR boleh telan bulat-bulat

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

Anonymous said...

Dasar si media ZIONIS-MKini-KEPARAT yg. adalah si puak SODOM-PENJILAT-JUBOQ-BABI!

Kalau kat Barat. cuba PUAKA PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL ni hina BUMIPUTERA mereka termasuk pemimpin mereka, apalagi di waktu tragedi besar mcm. ni - mungkin di SODOM samapi MAMPOS oleh puak NAZI - dlm. PENJARA! Kat Malaysia/Dunia Islam, saja konon berani nak tunjuk lagak SAMSENG mereka – dasar si PENAKUT!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

la eh,.. itu gula gula puak PR untuk test sabo mana penyokong kerajaan..biarkan depa melalak, kita takkan di bodo kan mereka macam mereka di bodo kan oleh anwar...pembangkang memang ramai yang bodo, dari KM pulau pinang, timbalan dia yang hitam tu, orang orang pas macam ketua pemuda dia, dan sabu, wak din tu, dan yang ada phd tu,PKR..dah memang tak boleh pakai...baling kerusi bole lah...so pemimpin macam mana yang kita boleh harap... tentu BN...untuk semua rakyat kan..

Anonymous said...

Aku tak terkejut sebab kalau sekarang pun Rosmah memerintah Malaysia dengan memicit telur Najib, sudah tentu dia boleh buat apa saja.

Anonymous said...

Pihak ditimpa tragedi jangan sesekali percaya 100 peratus pada ukraine, AS, rusia dan paling utama RBA! Kah, kah, kah

Anonymous said...

Kalau putin dan obama hanya mampu tuding menuding jari tetapi satu habukpun tak bergerak dan kalau jibby tak berani beri kata dua pada putin dan obama, makanya bukan saja kak mah tetapi isteri obama/putin juga wajib pastikan obama/putin/orshenko agar "walk the talk".

Anonymous said...

Dalam kancah yang dicipta , dilakonkan dan dibantu oleh hanya kaum Adam, elok sangatlah kalau kaum Hawa campur tangan sebelum kancah jadi ribut dan di luar kawalan.

Anonymous said...

ganyang Gaza:

CNN berada di tengah-tengah medan. Keistimewaan diberikan Israel.
Selain jual berita, lebih utama ialah lakukan damage control. Untuk siapa? TST.

Anonymous said...

Insiden pesawat komersil di Ukraine:

Wartawan bebas adalah pihak yang mula sampai di kawasan tragedi.

Di manakah wartawan berita kabel berangkai - cnn.

Apa sudah jadi dengan slogan ini: "first hand news, any where any time"

Justeru timbul pertanyaan: apakah ada benda yang pihak news kabel berangkai tidak mahu dunia mengetahuinya?

 
 
Blogger Templates