Social Icons

Pages

Thursday, July 10, 2014

HOT NEWS !!! MASJID KAJANG DICEMARI DENGAN PEREMPUAN SEKSI !!! APA CERITA NI ???


sejarah titik hitam bermula kembali di Selangor.Semasa Majlis Tazkirah Ramadan yang disampaikan oleh Ketua Pembangkang di Surau Saujana Impian Kajang,seorang jurufoto wanita berbangsa Cina telah diizinkan masuk ke dalam surau untuk membuat liputan.apa cerita ni wahai rakyat kajang ??? Kemana hilang adab dan tatacara untuk masuk ke rumah Allah ini ??? Adakah lebai-lebai PAS hanya membiarkan sahaja ??? Dengan berpakaian t-shirt biasa hingga menampakkan lurah,selamba jurufoto entah dari akhbar mana mengambil gambar dengan tertunduk-tunduk menampakkan suku anggota nafsunya.Yang lebih hairan,boleh pulak beliau merewang ke hulu hilir dengan membawa kamera hingga ke hadapan iaitu tempat imam.cuba lihat gambar perempuan cina yang pakai baju purple di atas.Isteri Barrack Obama sekalipun tahu mengenakan tudung dan menutup aurat untuk masuk ke dalam tempat ibadat umat Islam,adakah wartawan Cina ini dikecualikan ??? 


Nampaknya, lebai-lebai PAS ini bukannya khusyuk dengan tazkirah yang disampaikan oleh peliwat negara namun khusyuk melihat telatah jurufoto wanita Cina ini yang mundar mandir untuk mendapatkan angel terbaik gambar Anwar Juburi.Sudah hilangkah adab untuk masuk ke dalam rumah Allah ini ??? Sudah hilangkah pedoman dan akidah umat Islam khususnya di Kajang ini ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

AKAN MUSNAH SELANGOR,DI LAKUKAN ORANG ISLAM SENDIRI. VIRUS!.....

Anonymous said...

AKAN MUSNAH MALAYSIA ,DI LAKUKAN ORANG ISLAM PENYOKONG UMNO/BN . VIRUS!....

hangkedee said...

Pas...janji undi Dapig.

Anonymous said...

BANGSATnya si PELACUR KAPIRDAJAL ni - dan apahalnya si puak Islam yg. kat MASJID tu ni boleh biaqkan si PELACUR ni MENGHINA ISLAM/umatny atermasuk MASJID suci kita?! Dasar si PENJILAT-KAPIRDAJAL!

Makcik Sambal Belacan.





Anonymous said...

nak masuk gereja, tokong atau kuil pun ada syarat dan peraturannya. fikir-fikirkanlah

Anonymous said...

bukan saja mukmin mahu berkawan dengan bukan mukmin tetapi sebenar-benarnya lebih ramai bukan mukmin mahu berkawan dengan mukmin.

cumanya apabila bukan mukmin memilih untuk berkawan dengan mukmin, mereka tidak memilih asimilasi sebaliknya integrasi yang di pilih.

dalam kata lain meskipun mukmin hormat dan patuh pada persahabatan tetapi budaya dan amalan sendiri tidak sesekali ditinggalkan.

Anonymous said...

biasanya kalau terjadi asimilasi, bukan Melayu lah yang akan mengasimilasikan nilai Melayu.

apa yang nampak dalam foto di atas adalah sebaliknya: "tuan rumah" seolah-olah mengasimilasikan nilai tetamu. Wow!

 
 
Blogger Templates