Social Icons

Pages

Thursday, July 10, 2014

APA MASALAH #JEFFOOI NI ??? ASYIK MENYALAK JERR !!! MACAM TAK DAPAT MAKAN !!!


jeff ooi menyalak lagi salahkan kerajaan.apa masalah jeff ooi ni ??? kalau tak suka kepada kerajaan kenapa nak hentam sampai macam tu sekali ??? kenapa tak memekak sekali kat negeri pakatan yang cukai nya naik,peniaga kena halau dan macam-macam lagi !!! harga lesen naik,mati lah rakyat.tu yang jeef ooi kata.habis tu harga lesen naik 100 peratus kat selangor kenapa tak nak memekak ??? tu bukan bawah kerajaan persekutuan tau.peniaga kena halau kat selangor dan penang tu pun bukan tanggungjawab kerajaan persekutuan.kenapa tak nak memekak pasal benda tu ??? macam ni nak bela rakyat.mati lahhh kalau macam ni,semua nak salahkan kerajaan.kerajaan bagi subsidi pun salahkan kerajaan.kerajaan bantu rakyat salahkan rakyat.malas nak ulas panjang-panjang kang pedas lagi saya bagi

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates