Social Icons

Pages

Wednesday, September 10, 2014

KANTOI !!! AKHIRNYA #NIZARJAMALUDDIN JILAT LUDAH SENDIRI !!!


kantoi sudah !!! bagi saya gelak dulu boleh.muahahahahahaha.tu lahhh,lain kali jangan caci dan hina kerajaan.kan dah jilat ludah sendiri.dulu bukan main lagi tuduh kerajaan bukan-bukan dan macam-macam lagi.sekarang mintak bantuan kat MARA.tak malu kerr ??? saya pelik lahh tengok si Nizar ni.Takkan tak ada tauke-tauke Cauvenis kat Perak yang dia dah bagi tanah sampai 99 tahun tu tak boleh nak tolong support anak dia belajar ??? Lagi satu apesal nak ke US ??? Apa dekat Malaysia ni dah tak ada tempat ke ??? Kan banyak IPTS kat Malaysia ni.KAN US tu Pro Israel bak kata puak pembangkang.Apesal nak hantar anak ke sana ??? Hantar la ke Taiwan ke,China ke,paling jauh pun mesir kerr !!! malas nak ulas panjang-panjang.kang lagi pedas saya bagi

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates