Social Icons

Pages

Wednesday, September 10, 2014

KANTOI !!! PENGIKUT #ANWARIBRAHIM BERBALAH SESAMA SENDIRI KAT #TWITTER !!!


kantoi sudah.kerana jawatan MB selangor,penyokong anwar ibrahim berbalah sesama sendiri di twitter.Ketamakan dan kehalobaan selain sikap biadap dan gemar membuka pelbagai rahsia yang selama ini tidak diketahui,akhirnya menimbulkan kebencian dan kekeliruan di kalangan para penyokong sendiri.Tambahan pula dengan pendedahan yang dibuat oleh Presiden PAS,Abdul Hadi Awang pada Jumaat lalu berhubung kemelut yang melanda di Selangor,menambahkan lagi masalah tersebut.

Para penyokong yang selama ini seringkali dibutakan dengan pelbagai cerita dongeng dan dihalang daripada berfikir secara waras,kini mula membuka mata dan otak mereka mula memproses segala apa yang mereka dengar serta lihat.Kegilaan para pemimpin PR,khususnya dari PKR dan DAP menyerang PAS dan Presidennya secara keterlaluan dan sangat biadap, tidak mendapat sanjungan,bahkan mendapat kejian terutama sekali apabila mereka juga sedar,PKR dan DAP selama ini hidup atas ehsan PAS yang banyak berkorban untuk memastikan PR berjaya mengurangkan majoriti dua pertiga Barisan Nasional.


Sedar dengan kesan buruk yang akan menimpa PKR dan DAP sekiranya perangai yang ditunjukkan oleh para pemimpin PKR dan DAP berterusan,para penyokong kedua-dua parti tersebut mula menzahirkan perasaan tidak senang serta bosan mereka.Malah mereka turut menasihatkan ahli-ahli serta para penyokong agar tidak menjadi lembu yang dicucuk hidung serta langsung tidak dibenarkan berfikir.inilahh yang berlaku pada PR sekarang ni.macam mana nak perintah negara suatu hari nanti ??? isteri pun sanggup dijadikan umpan untuk politik,lepas tu alasan yang senang diberi,PRESIDEN PKR !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Golongan babi penjilat burit cina DAP memang ikut je cakap tuan tuan babi diorang.

Anonymous said...

PENGIKUT MCM LEMBU. PANGGIL LAHLEMBU RAMAI2 DAFTAR JADI AHLI PKR. HE HE HE.

Anonymous said...

realitinya, memang berlaku krisis dalaman amat besar sesama penyokong pembangkang,
ada yang setuju dan sokong bulat-bulat apa sahaja dibuat dan diarah anuar ..
ada satu golongan yang berfikir , mereka tak setuju dengan cara anuar tapi tak berani bercakap..

ada lagi satu puak, mereka sedar siapa dan bagaimana permainan anuar , mereka sokong pakatan di mulut tapi undi pada BN ..

satu puak lagi, mereka kenal dan tahu siapa anuar sebenarnya , mereka ini berani bersuara dan membantah, tapi puak ini selalu ditekan dan dibenci , mereka disisih dalam pakatan .

akhirnya, pakatan akan hancur , sekarang menunggu masa untuk lebur ..percayalah

Anonymous said...

Patulah bangang sangat. Baru tahu rupa2nya lembu.
Patutlah bodo dan ikut saja suruhan tuannya. Rupa2nya hidung dah kena cucuk.
Nasib baik tak masuk pkr kalau tak habis hidung yg mancung ni kena cucuk.
Dah tu ada hati nak cucuk hidung Tghh dan Tgna pulak.

Anonymous said...

Paling aku tak paham dgn lembu2 ni perangai yg dibuat masa dlm umno dulu sampai kana tendang dgn TM tu le yg nak diulang tayang lagi dlm PR. Kalau umno dulu tak leh terima takkan kami ni bodo sgt nak terima bulat2 wayang lama tu.

Anonymous said...

Pas apa kurang, baik sangat ke akhlak pemimpin yg kamu sanjung2 tu. Unta2 yg tak serik2 putar belit dlm pas tu patut dah lama dihantar ke padang pasir. Sana tu luas sikit senang nak buat u-turn. Polis trafik pun tak ada nak buat u-turn kat mana pun takyah takut kena saman.

Anonymous said...

INGAT PKR INGAT LEMBU
INGAT LEMBU INGAT PKR

 
 
Blogger Templates