Social Icons

Pages

Tuesday, September 09, 2014

KURANG AJAR !!! #ANWARIBRAHIM MAKIN BIADAP PADA SULTAN SELANGOR !!! VIDEO INSIDE !!!


Kebiadapan Anwar Ibrahim tidak boleh disangkal lagi apabila beliau mengarahkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP untuk mengemukakan hanya satu nama sahaja iaitu isterinya Wan Azizah atau lebih dikenali dengan nama sepat kering sebagai calon menteri besar Selangor dan akhirnya mengundang kemurkaan Sultan Selangor,Sultan Sharafuddin Idris Shah. Anwar Ibrahim cuba menunjukkan betapa dia sebenarnya sudah berkuasa melebihi sultan Selangor walaupun beliau bukan rakyat negeri Selangor.DAP juga mengambil kesempatan berada dibelakang kebiadapan Anwar Ibrahim itu dianggap mengingkari titah Sultan Selangor apabila hanya mempersembahkan nama isteri Anwar iaitu Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon tunggal untuk dilantik ke jawatan eksekutif itu.Setiausaha Sulit Sultan Selangor,Datuk Mohamad Munir Bani berkata,

"parti DAP dan PKR masing-masing mengemukakan hanya satu nama yang sama iaitu Datuk Dr Wan Azizah.Sultan Selangor amat merasa dukacita di atas tindakan DAP dan PKR yang ingkar terhadap baginda.Tindakan DAP dan PKR ini menggambarkan kebiadapan kepada institusi raja dan merupakan satu perbuatan derhaka kepada titah Sultan Selangor," katanya dalam kenyataan semalam."Dalam masa yang sama memandangkan kuasa melantik menteri besar Selangor terletak pada budi bicara tuanku, maka baginda juga akan meneliti nama-nama Adun yang lain dari Pakatan Rakyat yang berkelayakan dan pada fikiran baginda mendapat kepercayaan majoriti Dewan Undangan Negeri," katanya.




Kebiadapan Anwar Ibrahim bukan perkara baru beliau pernah memperlekehkan orang Melayu yang menganggap Malaysia sebagai Tanah Melayu.Anwar memang sengaja memperlekeh dengan gaya yang begitu biadap.Hanya biadap dan tidak sayangkan bangsa sesuai untuk diberi nama kepada Anwar Ibrahim.Syaitan inikah yang mahu dijadikan Perdana Menteri ??? Apakah pemimpin yang masih dibelenggu dengan kes Liwat II mahu diangkat menjadi orang yang bertanggung jawab ke atas kaum,agama dan ekonomi di Selangor ??? Orang yang memperlekeh bangsa Melayu walaupun dia mengaku dia pertahankan bumiputera ??? Jangan percaya dengan 'perompak bumiputera' yang dilepaskan dari penjara ini.Orang yang tidak sedar diri kerana setiap hari berhalusinasi mahu menjadi Perdana Menteri.Kini tak dapat jadi PM,dia cuba heret Tuanku sultan supaya melantik bininya untuk jadi MB Selangor.Apa pun Anwar Ibrahim sudah berjaya menjijikkan nama UMNO dikalangan rakyat Malaysia kini beliau mahu memastikan orang Melayu sendiri akan jijik bila mahu mempertahankan bangsanya.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

13 comments:

HAMIDIsP said...

Biasalah boneka yahudi. Terang lg bersuluh. Hanya cacai yg angguk2, bingung..keh keh

Anonymous said...

Anwar Ibrahim, you are a FUCKING ASSHOLE that FUCKS ASSHOLES!
Kurang ajar dan biadap. Get the fuck out of SELANGOR and take your filthy, lying and pukimak wife and daughter with you!!!

Anonymous said...

Fucking u KETUM @ BABI @ AnuWar

Anonymous said...

Untung nya Sepat dapat Anugerah Bengkok ni ... Fucking Shit

Anonymous said...

GAME OVER MATE. NOW GET THE HELL OUT.

Anonymous said...

Tepukan gemuruh bila munafik ini menjual Tanah melayu...mamat BABI (Bro Anwar Bin Ibrahim) ni tahu ke sejarah Tanah melayu...kenapa di panngil Tanah melayu, kenapa di panngil gugusan Tanah melayu dari pilipina sampai ke Andaman sampai ke kemboja sampai ke kepulauan Indonesia...demi politik BABI ini menjual Tanah melayu... kalau cina ada Tanah besar cina, India ada Tanah besar india...dan melayu ada gugusan Tanah melayu..BABI belajar sejarah setakat mana..kalau BABI..sememang sentiasa berbau babi berperangai babi...sudah sudah lah anwar...Tanah ini Tanah melayu, dan kita boleh terima cina india dating untuk hidup bersama, jangan lah kamu melaung Tanah ini bapak kamu punya, sebab kamu nak jadi PM...berambus lah kamu dari Tanah melayu...kerana keturunan kamu pun bukan melayu..

Anonymous said...

sampai masa kita berkempen secara bersih expose siapa BABI ini, biar rakyat semua buka mata..langkah kajang jadi platform kita untuk menentang anwar dan anak anak babinya...kempen cara bersih tidak melanggar undang undang..berkempen dengan pena dan ceritakan apa yang bebar demi Negara kita Tanah Melayu..atau Tanah jawi ini..banyak sangat penipuan fitnah dari kumpulan BABI ini dan tidak boleh di biar babi beranak pinak mencemar dengan najis kotor..

arab said...

Yup bangkit semua dr skrg... Kita ader 2-3 tahun lg sblom next election...babi ni mmg xboleh dibiar menipu lg ramai rakyat

Anonymous said...

Haramkan saja parti-parti politik yang tidak tahu menghormati Rukun Negara. Tak layak mewakili rakyat.

Anonymous said...

haramkn umno yg biadap pada sultan..nate..

Anonymous said...

komen2 cacian diatas mencerminkan islam ala umno

Anonymous said...

Mat atas ni kona bab islam pulak...yang perkara pokok tu buat donno ja. Orang PR ni otaknya nak salahkan umno ja..setakat itu ja tahap pemikiran depa

Johan said...

UMNO salah.

 
 
Blogger Templates