Social Icons

Pages

Monday, October 27, 2014

BREAKING NEWS !!! #LIWATII !!! #ANWARIBRAHIM JADIKAN #CUCU UNTUK RAIH SIMPATI ??? VIDEO INSIDE !!!


Talian hayat terakhir Anwar sebelum keputusan rayuan kes liwat II diputuskan pada 29 Oktober ini memaparkan gambar Anwar bermesra dengan cucunya tersebar meluas di media sosial.Setelah kempen jelajah dan flashmob Rakyat Hakim Negara yang dilancarkan seluruh Malaysia tidak mendapat sambutan,Anwar bermain dengan sentimen emosi untuk meraih simpati rakyat.Mainan politik simpati adalah lumrah bagi Anwar.

Jika sebelum ini,airmata isterinya Datin Seri Dr. Wan Azizah dieksploitasi demi meraih simpati,kini giliran cucunya pula mengambil tempat.Betapa terdesaknya Anwar.Pelik pula.Sebelum ini Anwar juga menggunakan alasan sakit belakang apabila aktiviti seksnya dipersoalkan,boleh pula dengan gagahnya Anwar menghayun cucunya.Tak sakit pula yekkk ???

Pelik dan hairan.Penyakit sakit belakang Anwar bukankah ke tahap kronik sehingga terpaksa terbang ke Munich,German pada September 2004 sebaik sahaja terlepas dari penjara Sungai Buloh ??? Demi meraih simpati,tiba-tiba sakit belakang Anwar sembuh serta merta. Ajaib.Bertambah ajaib ini mengingatkan penulis dengan dakwaan kononnya Anwar telah di suntik HIV dan diracuni Arsenik semasa dalam tahanan tetapi masih sihat walafiat walaupun kejadian telah berlaku lebih sepuluh tahun.jom kita lihat kembali penipuan anwar ibrahim di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

takde plak sakit belakang ya hayun cucu..

Anonymous said...

Ye'eleh owag tue ni..
Bukannya kene hukum gantong sampai mati, penjara jak 5 taun, tolak cuti am apa semua dh tnggal 4 taun, tu blum cmpur ksilapan teknikal, silap2 2mggu dh bole kuar.
Dlm penjara pon bole pantau cucu mbesar la.
Apa punya atok daa die ni.

Anonymous said...

ATUK JUBOG.

Anonymous said...

Malu siot kalau aku jd cucu dia!!! Nanti org ejek atuk ko kaki bontot kt sekolah!!!

 
 
Blogger Templates