Social Icons

Pages

Monday, October 20, 2014

BREAKING NEWS !!! #RAKYATHAKIMNEGARA #LIWATII !!! #ANWARIBRAHIM NAK MAIN DRAMA PULAK !!!


Ini bukan kali pertama tetapi sudah berkali-kali lagu lama ini diputar semula.Anwar Ibrahim sekali lagi main drama,mungkin fikir dengan cara itu beliau akan dilihat sebagai pejuang sejati yang sedia menempuh segala rintangan.Sayangnya ini bukan soal yang melibatkan prinsip perjuangan tetapi kes jenayah peribadi hentam belakang orang.Kata orang sendiri bikin sendiri tanggung lahhh.Kini menjelang hari penentuan 28 dan 29 Oktober bila mana Mahkamah Persekutuan di Putrajaya akan membicarakan membuat kuputusan muktamad keatasrayuan kesnya meliwat Saiful Bukhari Azlan,Anwar bercakap lagi tidak mahu lari tinggal dalam buangan di luar negara.

Jika mahkamah tertinggi negara itu memutuskan mengekalkan keputusan Mahkamah rayuan pada 7 Mac lalu dapati beliau bersalah dan kenakan hukuman penjara lima tahun maka beliau akan ' masuk dalam'.Anwar yang kini berada di United Kingdom berkata dalam satu interbiu dengan akhbar The Telegraph.beliau akan balik ke Malaysia untuk menghadapi perbicaraan kes itu.Seperti juga masa lalu beliau mendakwa ramai kawan-kawnanya memujuk terus tinggal di United Kingdom kerana tidak sanggup melihatnya meringkuk dalam penjara.beliau juga menggunakan 1 taktik terbaru dengan berjumpa penyokong dan mengatakan kononnya nak buang akta hasutan.lihat gambar di bawah


Ramai yang bertanya apakah kawan-kawannya itu tahu secara terperinci butir kes liwatnya kecuali mendengar rintihan dan penafian kosong dari mulutnya sahaja.Soalnya siapa dalam dunia ini yang buat salah nak mengaku secara terbuka apa lagi kes moral sejijik ini.Kecuali para penyokong tegarnya,majoriti rakyat meletakan kepercayaan penuh kepada kebebasan mahkamah negara ini dalam membuat keputusan yang adil. Seperti orang yang sedang kepanasan.selain cuba menarik sokongan dalam negeri,PKR telah menghantar rombongan ke luar negara seperti Australia untuk bercakap mengenai kes yang orang sana tidak tahu pokok pangkalnya. 

Parti yang mengunakan perkataan 'keadilan' pada namanya itu merasakan keadilan hanya kena berpihak pada Anwar dan Saiful yang menjadi mangsa perbuatannya boleh pergi jahanam.itu lahh taktik mereka untuk mengambil hati rakyat turun ke jalanraya.kalau rakyat yang kena tak ada pulak guna perkataan 'keadilan' ??? kalau anwar yang kena ada pulak !!! adakah ini adil ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

Anonymous said...

Ini taktik sudah basi la, alihkan perhatian ke isu lain pulak. Kita dok panas cerita pasal kes liwat ni, dah nak masuk penjara 8 hari saja lagi. Dok kona lagi ka? Dah 15 tahun lebih dok main auta macam ni. Orang dah boleh baca skrip manusia yang rasa dia saja yang dianugerahkan otak.

Anonymous said...

kita rakyat Malaysia yang yakin anwar ini bersalah berdasar kan fakta scientific dan bukti yang berintegrity patut bersuara untuk anwar tidak memburuk buruk kan Negara..adakah manusia ini so special boleh buat apa saja...mana keadilan kepada pihak yang di perlakukan.....sayag sekali rakyat yang sayangkan kedamaian berdiam diri..patut berjuang melalui pena untuk membela keadilan dalam kekalutan berpunca dari manusia bernama anwar..Tanya diri sendiri, patut kah aku berdiam diri sedangkan aku tahu siapa manusia bermuka muka ini..

Anonymous said...

Dia pegi ambik angin....cari idea nak jwb mcm mana air mani dia boleh ada 4cm dlm dubur saiful...

Anonymous said...

Sepandai2 anwar mendubor...akhirnya ketahuan juga....hehehe

Anonymous said...

KALAU IKUTKAN HAKIM RAKYAT AKU AKAN JATUHKAN HUKUMAN SULA BUKAN PENJARA.

Anonymous said...

Jika rakyat marhaen dah lama masuk dalam 20 tahun sebat 10rotan.

Mahkamah tidak adil, Anwar 70kali tunda kes akhir sekali buang kes. Pendawaraya jadi peguambela. Inilah mahkamah yang adil bagi Parti Keadilan Rakyat.

PKR bukan sahaja najis malah dibasuh dengan air 7 lautan pun tak akan bersih.

Selagi ada manusia yang begelar KETUM dalamnya.

Anonymous said...

Da ni 'anugerah tuhan' mana ada dia buattu sume!!!
Ini sume fitnah nk bunuh karier dia!!!

Kata penganut tegar aljuburi wal 4inci!!

Anonymous said...

Dia patut explain kat depa, kenapa dia pilih utk tidak membela diri dlm mahkamah. Baru depa tau dia ni anak jantan tulen. Baru depa faham dia ni x bersalah meliwat sebab suka sama suka.

 
 
Blogger Templates