Social Icons

Pages

Monday, October 20, 2014

BREAKING NEWS !!! #RAKYATHAKIMNEGARA #AKTAHASUTAN !!! #ANWARIBRAHIM KE #LONDON UNTUK MERAIH SIMPATI ???


tu diaa !!! sampai ke london KETUM raih simpati.kononnya nak mansuhkan akta hasutan tapi sebenarnya nak raih simpati untuk 28 dan 29 oktober ini.


UNTUK SELANJUTNYA 

saya nak tanya juga kepada KETUM ni.apa masalah dengan akta hasutan ??? anda ingat hanya pemimpin kerr kena ??? rakyat pun kena tau.jangan nak memandai ubah semuanya.sekiranya akta hasutan di dimansuhkan apa lagi kita ada ??? nampak tak apa dah jadi sekarang ni dengan alvavi tu ??? itu bukan pemimpin tapi itu rakyat malaysia.yang sanggup menghina Ketua Polis Negara.sebab itu akta hasutan kena ada.ada faham kaaa ??? Jangan ikut pemusnah budaya bangsa ni.selepas akta ISA,akta hasutan nak buang pulak.akhirnya tiada sekatan bangsa lain menghina bangsa melayu.Biar anwar bersendirian menghadapi malapetaka angkara dia buat.tiada dalam bab agama bersubahat dengan orang yang buat salah.betul tak pembaca Badut Rakyat ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

si BABI ini masih bolih lagi terbang kesana kemari?? Apa punya Undang undang di Malaysia ni?
Kalu rakyat marhaen terus tak bolih kemana mana...tetapi si BABI ini masih dibenarkan oleh KDN...Sial apa ini

Anonymous said...

dia lupa akan ujudnya munkar nakir, pasang masyar, syurga dan neraka.

Anonymous said...

Laknat JUBURI nak cuba nasib mencari negara yang sanggup kutip sampah macam dia ni. Saya pasti di London dia tengah sebuk menghubungi beberapa kedutaan untuk melarikan diri. Buat2 la nak menghapuskan akta itu ini la...sebenarnya, agenda si LAKNAT ni hanyalah nak menyelamatkan dirinya saja. Takde kena mengena dengan hal ehwal negara.

Nanti bila dah kena REJECT oleh negara2 lain, balik lah dia tu nanti.

Kalau perangai dah macam SIAL tu, SIAL jugaklah sampai MAMPUS!

Anonymous said...

Wartawan je yg ramai...sian KETUM..

HAMIDIsP said...

Boneka yahudi dengan spinnya..

Anonymous said...

PI BERAMBOSlah mamat PKRSODOM ni!

Sepatutnya DYMM Kesultanan Melayu dan NGO-NGO Islam/Melayu MENYAMAN BERBILLION, PENGGANAS/PEROMPAK PENJAJAH British-ZIONIS di Mahkamah Persekutuan kita dan di Britain serta mahkamah EU kalau Britain enggan atau kita kalah di mahkamahnya - dan kembalikan kesemua Tanah Melayu ini ke bawah KUASA EKSEKUTIF Kesultanan Islam/Melayu kita serta rakyat BUMIPUTERAnya!

Kerana PENIPUAN perjanjian Persekutuan Tanah Melayu 1948 (yg. sebenaqnya adalah pelansungan dari Malayan Union), yg. dipaksa oleh PENJAJAH British/ZIONIS ke atas Kesultanan Melayu serta rakyat BUMIPUTERA Islam/Melayunya, adalah utk. menghapuskan SEJARAH Tanah Melayu sbg. bumi ISLAM, termasuk dgn. menghapuskan terus KUASA EKSEKUTIF Kesultanan Melayu terutamanya berkaitan pemerintahan secara ISLAM, dan dlm. kuasa memberikan kerakyatan serta pemilikan tanah PUSAKA di bumi ISLAM kita (maka sebab itulah BERJUTA Pendatang Cina dan India diberi kerakyatan dan hakmilik tanah dgn. begitu mudah mengikut Perjanjian PENIPU ini, yg. berasaskan undg-undg DAJAL Malayan Union, si British-ZIONIS “jus soli” dlm. tahun 1946).

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

KISAH SEORANG BANDUAN:

Dari sebuah ceruk, perangai macam beruk.
Dahi pun dah berkerut, tapi masih mengarut.
Mimpi nak jadi PM, mengamok nak jadi PM.

Oh banduan VIP, pi sana dan pi sini.
Konon baik dengan bini, Jual Penang pada DAP.
Orang Islam kena buli, orang Melayu jadi kuli.

Meski pun kau pidato, namun rakyat pun tahu.
siapa telah kau taroh, video tak boleh tipu.
Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang.
Tapi ahmoi yg kangkang, sampai jam OMEGA hilang!

 
 
Blogger Templates