Social Icons

Pages

Wednesday, October 08, 2014

KANTOI !!! RUPANYA #LENSA YANG CABAR #PAS KELUAR #PR ADALAH KERJA #ANWARIBRAHIM ???


anda lihat gambar di atas dan saya akan jelaskan kenapa LENSA buat demo depan pejabat PAS.Satu cabaran paling berani dikemukakan Lensa Anak Muda Malaysia (LENSA, PAS perlu keluar daripada Pakatan Rakyat sekiranya ia terus mewujudkan konflik dalaman sesama parti berkenaan. Cabaran itu dikemukakan dalam memorandum 3 halaman yang dikemukakan kepada Ibu Pejabat PAS Kuala Lumpur, 30 September lepas.anda klik link di bawah.semuanya terhurai dengan link itu


DAN


UNTUK SELANJUTNYA 

LIHAT VIDEO DI BAWAH


perdebatan Ustaz Fadil dengan Pengarah Eksekutif LENSA,Safwan Anang telah membuka satu rahsia tentang ‘tangan ghaib’ di belakang NGO itu. 

“Pengorbanan besar Us Fadil ialah mempertaruhkan nama baik dan reputasinya di Shah Alam untuk mempertahankan PAS dari serangan konspirasi yang melibatkan LENSA,PASMA dan tangan tangan ghaib di belakang mereka.Tindakan Us Fadil telah membongkarkan siapa LENSA dan hubungamnya dengan pemimpin pemimpin tertentu.Sekarang semua orang mengenali siapa sebenar Safwan Anang dan rakan rakan beliau.Safwan Anang boleh mengadakan perjumpaan tertutup bersama Anwar Ibrahim dan beberapa kerat Pimpinan PAS.Namun,kepelikan pula tidak dapat menyuarakan pendapatnya".

“Amat malang,Safwan Anang membawa suara suara ahli wacana,forum LENSA kpd PAS dan TGHH.Malah dalam memo 3 helai tersebut,terang terang menyalahkan TGHH,Nik Abduh Us Nasaruddin Tantawi,Dr Zuhdi dan menyembunyikan kesalahan orang lain seperti hanipa maidin,lim guang eng, khalid samad, saari sungip, hasnul baharuddin.Jadi,suara siapa Safwan Anang dan LENSA wakili? “Mudahnya...suara yang mahu menjatuhkan TGHH,” dakwanya.

ITU LAH SEBENARNYA YANG TERJADI !!!

SIAPA YANG TAK SUKA DAN NAK JATUHKAN TGHH ???

JAWAPANNYA DI TANGAN ANDA !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates