Social Icons

Pages

Monday, December 22, 2014

#BURGER DI STADIUM !!! HARGA RM3 TAPI DAPAT ROTI TAK MASAK DAN SOS SIKIT ???


saya bukan nak dengki dengan perniagaan anda wahai penjual burger.saya tiada masalah dengan anda.tetapi adakah ini yang pelanggan akan dapat ??? saya dapat gambar ni dr Laman Sosial  saya pun pernah pergi stadium,ketika itu harga burger RM2 tetapi ada juga sayur dan mayonaisse.kenapa zaman sekarang dah berbeza ??? kalau alasan ramai orang kenapa tak prepare dari awal ??? kesian pengunjung stadium yang lapar nak makan burger.tapi betul kerr harga tu RM3 ??? itu yang saya was-was.selalunya harga burger RM1 je dapat macam ni.tapi sos banyak dan semua cukup masak.kalau RM2 semua cukup dengan sayur,daging,roti,mayonaisse.itu zaman 90an ke zaman millenium.tapi zaman sekarang takkan RM3 ??? takkan dapat ni jerr ??? apa pun saya minta maaf kalau posting ni melukakan peniaga burger,saya ingin mendapatkan penjelasan kepada semua peniaga burger yang meniaga di stadium.saya faham anda mencari rezeki yang halal,tetapi jujur lahh kepada pelanggan anda,jangan lahh jual harga yang mahal tapi kualiti kurang.semua kerja memang penat.anda fahamkan maksud saya.persoalannya,adakah benar burger ni harga RM3 ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates