Social Icons

Pages

Friday, December 19, 2014

EKSKLUSIF !!! 10 FAKTA MANUSIA YANG JENIS DENGKI DAN BUSUK HATI KEPADA PM @NAJIBRAZAK DIDEDAHKAN !!!


di bawah adalah 10 fakta dan kisah sebenar manusia yang dengki dan busuk hati kepada YAB PM Datuk Seri Najib.APA SALAH BELIAU ??? kenapa nak dengki sangat ni ??? kalau sapa yang terasa tu,cuba anda jadi PM baru anda tau langit tu tinggi atau rendah.Biar lahh PM tu,beliau tahu apa yang beliau buat.bila beliau pergi bercuti,kecoh 1 malaysia kononnya kata membazir dan macam-macam lagi.yang anda semua bercuti boleh pulak yekkk ??? beliau bercuti pun buat kerja dan menambahkan pelaburan untuk Negara dan memberikan peluang pekerjaan di malaysia.takkan tak faham lagi.saya tuju kepada yang terasa yekkk.malas nak ulas panjang-panjang.itu adalah salah satu.jom lihat 10 fakta di bawah

1. Mereka rasa mereka bagus sedang akademik haprak spm pun cangkul

2. Dah la SPM cangkul,kerja dan jasa pada parti pun tiada lepas tu pandai pulak kutuk PM,walhal tak tau perkara sebenar

3. Jika yang menegur tu setaraf TDM takpe lahhh rakyat setuju sebab tokoh pejuang negara.yang malaun ni setaraf penjual bak kut teh Kat pekan Batu kawan Pulau pinang kerja dok menikah artis dan kaki danok siam hatyai ada hati nak cerita pasal perjuangan agama bangsa Tanah air ??? jangan marah,itu sebagai contoh.

4. Takdapat projek tender kemudian meroyan kuat sangap kuat pulak,tak dapat jawatan memekak,lepas tu nak suruh PM stepdown.apa cerita ni ??? anda ingat main guli kerr jadi PM ni ???

5. Musuh sebenar iaitu dapigs pasyiah komunis peliwat gay lesbian fremason Jesuit bastars franks tak berani pulak lawan tibai dalam media masa.harap orang lain tibai baru nak tibai,apa cerita ni ???

6. Sama Melayu jerr berani sama dapigs kecut tarak ball.betul ke apa yang saya kata ni ??? lepas tu kata para pejuang macam kami ni lembab.kalau lembab,banyak tak pembongkaran yang dibuat oleh kami ni wahai insan yang kata kami ni lembabb ???

7. siang malam kerjanya hentam UMNO tapi tak berani hentam Pembangkang.apa cerita ni ??? kata pejuang UMNO ???

8. Kerja mereka bukan lawan dakyah songsang dan fitnah hasutan PR setiap hari tapi mereka pulak merosakkan perjuangan dari dalam sekongkol dengan PR pulak dalam masa sama dabik kerandut konon pejuang parti.adakah ini dikatakan pejuang UMNO ???

9. Perbuatan mereka mudah dicam,lepas tu bila PM pergi bercuti memekak sana sini.macam la tak pernah pergi bercuti.PM bercuti buat kerja,yang pejuang UMNO gi bercuti ni buat apa ???

10. Kerja mereka sama macam api dalam sekam gunting dalam lipatan musuh dalam selimut.faham kan maksud saya ???

itu lahh dia 10 fakta.saya bukan nak bermusuh dengan sesiapa sahaja yang terasa.ini semua hanya nasihat untuk anda.tolong bersatu,tak perlu nak dengki dan sebagainya.kang saya kata bangang marah pulak.artikel ni pun bukan nak jilat menjilat.harap faham maksud saya.sampai bila kita nak bertelagah ??? PRU 14 pun nak dekat.anda nak kerr "Kampung Tergadai" ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates