Social Icons

Pages

Wednesday, March 04, 2015

FAKTA !!! BERAPA KOS ISTERI #LIMGUANENG SI #BETTYCHEW BUAT FACIAL ??? TOLONG JAWAB !!!


kepada pembaca Badut Rakyat,jangan terkejut pulak dengan posting ni.saya terfikir tanya soalan ni bersebab.sebabnya adalah macam biasa pembangkang.sebelum ini pembangkang spin isu Datin Seri Rosmah Mansor kononnya menghabiskan RM1200 untuk dandanan rambut.padahal Datin Seri Rosmah Mansor hanya tanya berapa servis rumah ke rumah.bukti pun dah ada.kita lihat video di bawah


ANDA DAH LIHAT ???

Datin Seri Rosmah Hanya Isteri Perdana Menteri,tugas beliau adalah untuk menjaga suami beliau dan pergi kat mana-mana saja suami beliau pergi.yang saya pelik kenapa beliau kena tembak dengan pembangkang ??? apa salah beliau ??? lepas tu pandai pulak tuduh kononnya beli beg mahal dan macam-macam lagi guna duit rakyat.kalau beg yang dipakai tu adalah hadiah dari pemimpin luar negara macam mana ??? kan dah fitnah namanya tu ??? 

apa kata kita tanya pulak isteri Lim Guan Eng Berapa Kos kalau nak buat facial tu,berapa harga sebenar Beg yang dipakai dan macam-macam lagi.ada berani tak betty chew jawab ??? takkan anda semua boleh pertikai kos dandanan rambut Datin Seri Rosmah saya tak boleh pertikai kos facial dan macam-macam lagi ??? saya nak tunggu jawapan dari betty chew sendiri untuk jawab soalan saya.kalau betty chew tak jawab dalam masa 3 hari maknanya beliau penakut.betul tak pembaca Badut Rakyat ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates