Social Icons

Pages

Thursday, March 12, 2015

KURANG AJAR !!! @PDRMSIA @KBAB51 !!! TOLONG AMBIL TINDAKAN TERHADAP #RAMASAMY !!!


kurang ajar !!! ini sudah melampau !!! Orang macam ni patut dikenakan tindakan undang undang yang keras.nak sangat kah peristiwa itu berulang kembali ??? cukup lahhh malaysia dah aman dan tiada rusuhan kaum,tak perlu nak tambahkan lagi.Pihak berkuasa wajib mengambil tindakan undang undang kepada Timbalan KM Pulau Pinang ii ini


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

muhdin yg kurang ajar....adakah gi cabar org dgn may13? jadik samy pun sahut la cabaran muhdin........

Anonymous said...

tak perlu menjadi popular dgn mengetuk najis..

bila ada 13 mei lagi..harap2 dia mampos dulu, sebab mintak sangat,

mcm Nik ajis (arwah), minta bala sampai solat satu stadium, maka Tuhan Turunkan.

Hj Mohammad Hj Dit said...

TK Pulau Pinang nak cari Pasal dgn orang Melayu. Agak2nya datuknya dilahirkan diMalaysia dan dengan angkuh berani mencabar pihak berkuasa terutama Polis dan angkatan tentera untuk menhadapi rusuhan di Penang. Manusia seperti Ramasamy tidak bolih berada di Penang dan Malaysia tidak perlu manusia seperti ini. Inilah anak didik LGE dan LKS. Jika ia hidup diSingapura sudah lama kena sumbat dalam penjara.
Negara Malaysia yg aman sudah menjadi kucar kacir dengan Cina dan India sudah berani mencabar orang2 Melayu tentang hak2 Bumibuptra dan Ugama Islam. Semuanya kerana kebodohan PM Najib membubarkan ISA. Undang2 yg ada sekarang tidak cukup. Menteri2 sekarang pun lembab untuk bertindak tegas terhadap Ramasamy.
Sekarang manusia yg menjahanam orang Melayu sudah dipenjarakan. Orang yg suka menggunakan Islam untuk kepentingan politik sudah pergi. Kedua2nya mempunyai kesan yg mendalam terhadap orang2 Melayu dan Islam.
Jika PM Najib masih tidak bertindak terhadap TKM Penang mungkin apa yang dia mintak perlu dijadikan kenyataan agar pihakpolis dan tentera bolih menjadikan Penang yang baru dengan kedaulatan Melayu dikembalikan sebelum Pulau Pinang diserahkan kepada British.

 
 
Blogger Templates