Social Icons

Pages

Tuesday, April 14, 2015

BONGKAR !!! #JAMOMEGA KAT MANA ??? KAT MANA ??? KAT MANA ???


tu dia !!! minggu lepas sampai minggu ni ni berterabur semua jam pemimpin didedahkan dalam laman sosial kononnya nak kata pemimpin kaya dengan jam !!! habis tu anda tak nak tanya kerr di mana jam omega anwar ibrahim ??? kenapa nak sibuk banding kan jam pemimpin lain ???


Jika orang mampu,lantak mereka lah.kalau gaji mereka mampu beli jam,apa masalah nya mereka pakai jam tu ??? cemburu kerr ??? kenapa tak tengok businessman lain ??? gaji mereka pun besar gakk !!! betul tak pembaca Badut Rakyat ??? Ada orang bagi gula2-gula lahh tu collect pasal jam ni.faham kan maksud saya ??? saya bukan tuduh tapi teka jerr pun !!! Itu lumrah manusia.Sekarang ni,saya hanya teringat kat jam yang "hilang" omega pada tahun 2011.mana jam omega tu ??? jam omega di mana ???


JAM OMEGA KAT MANA ???


JAM OMEGA KAT MANA ???


JAM OMEGA KAT MANA ???

KENAPA TAK NAK BANDING KAN DI BAWAH



Antara melayu dan cina,lagi kaya cina.Ingat pemimpin DAP tak splash kekayaan kerr ??? Guan Eng yang hati kering robohkan rumah melayu pun takut bini !!! muahahaha

SAYA NAK TANYA NI !!!

JAM OMEGA KAT MANA ???

UHUKKK !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates