Social Icons

Pages

Tuesday, April 14, 2015

EKSKLUSIF !!! SALAH KAH KITA LAMBUNG PRESIDEN #UMNO MERANGKAP PM DS @NAJIBRAZAK ??? VIDEO INSIDE !!!


semalam 1 peristiwa bersejarah telah berlaku di mana Pergerakan Pemuda UMNO telah me'lambung' Presiden,Datuk Seri Najib.semalam juga ada kedengaran bisikan yang mengatakan 'ala,semua tu palsu jerr,lambung pastu sokong.lepas tu tak suka najib'.itu yang kedengaran..ini lahh manusia,semua nak kritik.semua nak dengki antara satu sama lain.ini lah yang dikatakan 'ko,ko punya pasal.aku,aku punya pasal' kalau macam tu sampai kiamat pun tak habis.kang saya kata bangang marah !!! saya tak salahkan semua yang kata begitu cuma adakah anda tertanya-tanya kenapa semua pemuda berbuat demikian ??? adakah mereka suka-suka buat macam tu ???

mereka berbuat demikian kerana dah dapat jawapan dari Datuk Seri najib,bukannya suka-suka buat macam tu.ada juga yang mengatakan Datuk Seri Najib datang mahukan sokongan dari Pergerakan Wanita,Pemuda dan Puteri.yang itu anda silap.sebenarnya Datuk Seri Najib bukan datang mahukan sokongan tetapi Datuk Seri Najib dijemput.mereka dahagakan jawapan dari Datuk Seri Najib atas segala kritikan dan tuduhan yang dilemparkan !!! yang tu anda kena faham.jangan la dengar orang kata 'PM nak sokongan dari semua pergerakan lah tu' dan macam-macam lagi.kalau tiada bukti,anda tak perlu sebut.lepas dah dengar penerangan dari Datuk Seri Najib sendiri,2 jawapan telah diberikan oleh Ketua Pemuda,Khairy Jamaluddin.apa yang beliau kata ??? saksikan video di bawah



DAH DAPAT JAWAPAN ???

LEPAS NI TAK PERLU NAK BISING LAGI !!!

ALANGKAH BAIKNYA MENANGKAN UMNO BN PADA PRK AKAN DATANG SERTA PRU 14 !!!

ITU LEBIH BAIK DARI KRITIK YANG BUKAN-BUKAN !!!

KALAU MENANG RAKYAT SENANG !!!

ADA FAHAM KAAA ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates